banden voor asfalt

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

schwalbe S-licks 1.3, zeer tevreden van. Let ook op de gevoeligheid vd band voor perforaties.
firegos282
Mountainbiker

Post by firegos282 »

Ik heb de schwalbe big apples erop liggen. Een dikke slick.
Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over. Ik rij elke dag met de fiets naar het werk (50km) en ik kan met die banden een vrij hoge snelheid halen, tegelijk (en dat vond ik ook belangrijk) heb ik in het stadscentrum weinig last van tramsporen door de dikte vd band.

kenmerken vd band: De band lijkt log, maar dat is hij zeker niet! Mede door het groot bandenvolume is de band ook comfortabel. Door de structuur van de band loopt hij ook zeer snel (lage rolweerstand) en is hij vrij goed bestand tegen indringing. Dus weinig kans op een lekke band.
garagist
Mountainbiker

Post by garagist »

veel verschillende meningen blijkbaar, alvast bedankt aan iedereen voor uw ervaring te delen (ik denk dat ik toch een schwalbe zal nemen) ben namelijk nogal content van de RR ook zodoende.
thnx
erikstoff
Mountainbiker

Post by erikstoff »

ik heb de ritchey tom slick 1.0, en zeer tevrede van 7bar der in, en nog nooit me platgereden. kdenk ong 600km meegebold voor lopig, en van slijtage nog niets gemerkt
ze zijn bovendien niet duur
VIERI
Mountainbiker

Post by VIERI »

Schwalbe Speed Cruiser 26x1.50
Post Reply