Beste bikesters, bikers,
De organisaties cameleonbikes en 't zuiderhuis organiseren éénmalig een soort expeditie naar de Himalaya.
Deze reis duurt 3 weken.
Het volledige programma, praktische info, en meer vind je op www.zuiderhuis.be/cb/index.htm > groepsreis
Deze reis kost wel 3000 euro, maar voor wat hoort wat natuurlijk!
Hierin zitten 4 vluchten, fietstransport, 4x4 bijstand, eten, slaapvoorzieningen, kortom ALLES! Wij moeten niks doen buiten mountainbiken en genieten !
Tenten opzetten, eten voorzien, wordt allemaal gedaan voor ons.
Naast mountainbiken wordt er uiteraard tijd genomen voor het bezoeken van tempels, steden,...
Dit zal gewoon fenomenaal worden!
Wie gaat er mee?
HIMALAYA - CAMELEON
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- CameleonBike.com
- Mountainbiker
HIMALAYA - CAMELEON
Post by CameleonBike.com »
Last edited by CameleonBike.com on Sat 15 Jul 2006 09:22, edited 3 times in total.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ik wil best meegaan, maar het geld zal een ander probleempje worden
Ze mogen mij natuurlijk altijd sponseren
Ze mogen mij natuurlijk altijd sponseren
- Saturnuske
- Mountainbiker
Re: HIMALAYA - CAMELEON
Post by Saturnuske »
Als het voor volgend jaar 2006 was zou ik wel meegegaan zijn.brunodhoker wrote:Beste bikesters, bikers,
De organisaties cameleonbikes en 't zuiderhuis organiseren éénmalig een soort expeditie naar de Himalaya.
Deze reis duurt 3 weken, dit van 10/09/05 tot 01/10/05.
Het volledige programma, praktische info, en meer vind je op www.zuiderhuis.be/cb/index.htm > groepsreis
Deze reis kost wel 3000 euro, maar voor wat hoort wat natuurlijk!
Hierin zitten 4 vluchten, fietstransport, 4x4 bijstand, eten, slaapvoorzieningen, kortom ALLES! Wij moeten niks doen buiten mountainbiken en genieten !
Tenten opzetten, eten voorzien, wordt allemaal gedaan voor ons.
Naast mountainbiken wordt er uiteraard tijd genomen voor het bezoeken van tempels, steden,...
Dit zal gewoon fenomenaal worden!
Wie gaat er mee?