28.03.2005 Meeting Dilsen.

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Locked
Guest

Post by Guest »

Goed nieuws. Dankzij Moab hebben we douches en kleedlokalen gevonden in de buurgemeente As.

Dus: vertrek tussen 9.30 en 10.00

sporthal AS
Schuttenbergstraat 2
3665 As
089/657977

Omdat we nu douches hebben mogen we natuurlijk wat meer zweten :drunk: , het goede nieuws is dan ook dat we tijdens onze laatste verkenning nog 150 HM hebben toegevoegd. :lol: het worden er dus 550. we hebben wel rekening gehouden met iedereen en alternatieve routes voorzien om wat HM te omzeilen.
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

1- Maurice
2-Farmer Cowboy
3-Bart
4-GF BIKER
5-Horry Borry
6-Manitou
7-Ren&Stimpy
8-RT
9-Lucky7
10-Sharplikeascalpel
11-Merlin
12-Kawa
13-hydrus
14-Krisbike
15/16 itekbiker & zn
17- Amateurke
18- moab
19 -rikke
20- Atagev
21- Schijfrem ( 2e poging )
22-GB
23 Johnny
24-trekbiker
25-HIM250 & broer
26-pr023473
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Ik kwam van verre en zag dat het goed was ... [-o<
Enkele Limburgse vrienden vroahen mij, als beëdigd en neutraal biker, een oordeel te vellen over het toerke da(t ze in mekaar gestoken hadden. En ... het mag er meer dan wezen.Een continue opeenvolging van prachtige (al dan niet single) tracks langsheen de mlooiste plekjes van Dilsen nijdige klimmen volgen spectaculaire efdalingen op en vice versa en toch zitten er voldoende recuperatiestroken. Voor wie een mindere dag heeft zijn verschillende vluchtwegen voorzien zodat ze niet halverwege reeds uiitgeteld zijn. Voeg daarbij een paar technische hoogstandjes en we hebben alle ingrediënten om er maandag iets gfoed van te maken. Ik ben er zekers van dat de bevoorading en de douches ook tto in de puntjes zullen zijn. Mss éé minpuntje: Je moet onderweg verduiveld goed uit je doppen kijken voor zotte vrouwen achter het stuur en die ziijn er op uit om knappe jonge mannen neer te maaien. Geloof me, ik kan er van meespreken.
De afwezigen zullen ongelijk hebben. [-X
Ach ja, mss zal het maandag toch niet zo'n ramp zijn met de conditie: toen deze morgen bleek dat mijn baas te bed lag mocht ik terug huiswaarts keren O:) . Natuurlijk heb ik er direct van geprofiteerd om te gaan trainen op de bulten van Fr en B Heuvelland; 80 km, 725 hm, dat alles op een gezapig tempo mits enkele kere goed doortrekken; als ik morgen relatief kan rusten en deze week nog wat loop- of zwemtrainingen kan verrichten, zal ik ma mss weerwraak kunnen nemen op de hellingen die me parten speelden.
Hopelijk ken ik zo nog wat voorbereiden op de terrils. :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Euh... ATEGEV... moest da nie zijn: "knappe vrouwen"? :lol: :lol:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

farmer/cowboy wrote:Euh... ATEGEV... moest da nie zijn: "knappe vrouwen"? :lol: :lol:
Knappe zotte vrouwen is nog beter :-? :wink: :lol: :lol:
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Gf biker wrote:
farmer/cowboy wrote:Euh... ATEGEV... moest da nie zijn: "knappe vrouwen"? :lol: :lol:
Knappe zotte vrouwen is nog beter :-? :wink: :lol: :lol:
Dat verhaal wil ik maandag wel horen!!!!
axirally
Mountainbiker

Post by axirally »

Zeg mannen, graag zou ik paasmaandag naar As komen.
Een vraag aan jullie, ervaren MTBers;
ik ben een echte beginner, MTB op dit moment 1x per week ca. 30 km, waarin enkele lichte klimmen. Ik heb geen idee hoe jullie die 400 (of 550) hm inschatten. Is dat voor iemand zoals mij te doen, jullie tocht ?
Guest

Post by Guest »

axirally wrote:Zeg mannen, graag zou ik paasmaandag naar As komen.
Een vraag aan jullie, ervaren MTBers;
ik ben een echte beginner, MTB op dit moment 1x per week ca. 30 km, waarin enkele lichte klimmen. Ik heb geen idee hoe jullie die 400 (of 550) hm inschatten. Is dat voor iemand zoals mij te doen, jullie tocht ?
natuurlijk, daarom hebben wij enkele omleidingen voorzien. Zo halen we wat zware stukken eruit voor de minder getrainde bikers.
TRAPPELEROS
Mountainbiker

Post by TRAPPELEROS »

Juw juw,

count me in !! 8) Ik ga er voor de eerste keer bij zijn. Allé als dat toch geen probleem is. Ben van Opglabbeek dus dat is wel soeper gemakkelijk. Buurgemeente voor diegene die het niet wisten. As -Dilsen is idd een zalige omgeving om te biken dus ..... da kan ik dus ma slechts missen hé. Tot maandag.

Greetz
Flip

1- Maurice
2-Farmer Cowboy
3-Bart
4-GF BIKER
5-Horry Borry
6-Manitou
7-Ren&Stimpy
8-RT
9-Lucky7
10-Sharplikeascalpel
11-Merlin
12-Kawa
13-hydrus
14-Krisbike
15/16 itekbiker & zn
17- Amateurke
18- moab
19 -rikke
20- Atagev
21- Schijfrem ( 2e poging )
22-GB
23 Johnny
24-trekbiker
25-HIM250 & broer
26-pr023473
27-Blue Biker
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

Als er nog bikers van de omgeving diest zijn die geen vervoer hebben, ik kan er nog 2 meenemen.
Laat maar horen

Patrick
Locked