28.03.2005 Meeting Dilsen.

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Locked
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

HorryBorry wrote:
Toon wrote:
GB wrote:Hee beste noorder buren.
Zijt gij ne Fransman of zo dan :lol:
@ Toon :
Zie maar dat je er morgen staat aan "de Berg" in Dilsen voor de verkenning.
Wij vertrekken omstreeks 10.15 uur.
maak daar maar 10.30 van. Eer ik ATEGEV afgehaald heb om 10u10 in Genk station en dan in Dilsen geraakt ben zullen jullie ff moeten wachten...
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Het zou kunnen dat we in As vertrekken. Ik ben net de verkenningstocht mee gaan doen en daar was men nog niet zeker van het vertrekpunt. In As zouden we ons nl. kunnen douchen. Hou het forum hier dus goed in de gaten.

En Atagev, nog auto's tegen gekomen ? :wink: :lol: Had da meiske haren telefoonnummer toch gevraagd? Horry Borry is nog op zoek naar bikerinnekes :lol:

Btw, Ik heb mijn naam veranderd van Krisbike naar SusXT. Ik gebruik normaal gezien op alle serieuzere fora Sus, maar die naam was hier al bezet. Vandaar dat ik eerst Krisbike had genomen, maar dat vind ik achter gezien toch ni zo geweldig. Vandaar SusXT :lol:
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

1- Maurice
2-Farmer Cowboy
3-Bart
4-GF BIKER
5-Horry Borry
6-Manitou
7-Ren&Stimpy
8-RT
9-Lucky7
10-Sharplikeascalpel
11-Merlin
12-Kawa
13-hydrus
14-Krisbike
15/16 itekbiker & zn
17- Amateurke
18- moab
19 -rikke
20- Atagev
21- Schijfrem ( 2e poging )
22-GB
23 Johnny
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Zeg, wat die bikewash betreft, moet ik mijn Kärchers meenemen?? Ik heb er 2, ne half kapotte (maar nog wel druk, niet de 100%, maar ne fiets proper spuiten lukt nog) en ene nog goed werkende. Als die half kapotte ook de geest geeft, what the hell!! Meer plaats in de garage! Maar dan moeten jullie wel voor water zorgen he!! Veel moet dat niet zijn, want het zijn maar 2 basis modellekes voor huisgebruik.

Zo, nu nog nen douche!
Guest

Post by Guest »

Johnny de Wit wrote:Zeg, wat die bikewash betreft, moet ik mijn Kärchers meenemen?? Ik heb er 2, ne half kapotte (maar nog wel druk, niet de 100%, maar ne fiets proper spuiten lukt nog) en ene nog goed werkende. Als die half kapotte ook de geest geeft, what the hell!! Meer plaats in de garage! Maar dan moeten jullie wel voor water zorgen he!! Veel moet dat niet zijn, want het zijn maar 2 basis modellekes voor huisgebruik.

Zo, nu nog nen douche!
Die HD reiniger heb ik ook, het is juist da water da scheelt :wink: . Maar houd idd ff deze topic in het oog de startplaats ka nmss nog wiojzigen als we de sporthal in As kunnen vastkrijgen. Normaal weet ik da maandag of dinsdag.
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

maurice wrote:
Johnny de Wit wrote:Zeg, wat die bikewash betreft, moet ik mijn Kärchers meenemen?? Ik heb er 2, ne half kapotte (maar nog wel druk, niet de 100%, maar ne fiets proper spuiten lukt nog) en ene nog goed werkende. Als die half kapotte ook de geest geeft, what the hell!! Meer plaats in de garage! Maar dan moeten jullie wel voor water zorgen he!! Veel moet dat niet zijn, want het zijn maar 2 basis modellekes voor huisgebruik.

Zo, nu nog nen douche!
Die HD reiniger heb ik ook, het is juist da water da scheelt :wink: . Maar houd idd ff deze topic in het oog de startplaats ka nmss nog wiojzigen als we de sporthal in As kunnen vastkrijgen. Normaal weet ik da maandag of dinsdag.
2 keer per dag, 7 dagen op 7!!!!! :lol: :lol: :lol: Euh... tijpproblemen??
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Vandaag nog eens op verkenning geweest met Maurice, susXT, Horry-Borry, Farmer cowboy, Bart, moab en de weer uit de vloanders afgekomen Ategev. Foto's vind je HIER :wink:

PS: Mannen en Dames zekers afkomen zenne t'word de moeite.
biker84
Mountainbiker

Post by biker84 »

hallo,

we hebben er lang over nagedacht maar we gaan ons ook nog even in het lijstje eraan toevoegen om een paar bikers te leren kennen! :wink:

1- Maurice
2-Farmer Cowboy
3-Bart
4-GF BIKER
5-Horry Borry
6-Manitou
7-Ren&Stimpy
8-RT
9-Lucky7
10-Sharplikeascalpel
11-Merlin
12-Kawa
13-hydrus
14-Krisbike
15/16 itekbiker & zn
17- Amateurke
18- moab
19 -rikke
20- Atagev
21- Schijfrem ( 2e poging )
22-GB
23 Johnny
24-trekbiker
25-HIM250 & broer
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

:lol: Op die afdaling van de Prinskesberg ben ik nog niet zo lang geleden
over de kop gegaan :lol: Die foto's doen me alles weer herbeleven :lol: #-o :drunk:
Last edited by Flip FSR on Mon 21 Mar 2005 13:53, edited 1 time in total.
GB
Mountainbiker

Post by GB »

Hee jongens!!!!! dat ziet er veel belovend uit =D>
Locked