MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Welkom matejus!
Da patteke van de Kaaijheuvel da gij vorhet,daa is gene start oan.Da zen ma gewoon pattekes in en rondom de kaaijheuvelVantijds wont er wel es e tt'ke georganiseert ma tis nie zoewe da da heel het jaar bepijlt is of zoewe.
Wa die rit morgen betreft,ik gan d'r nie kunne bijzen omda we van de club uit een mosselfeest organiseren en den dezen moet dienen morgen.Ik hem vandaag da ritteke in Bilzen gedaan.Morgen zal't rollen wonne,tege den avond.pffff... :lol:
Veul chance me ou klikkers! :lol:
Tot forums,
$mokeyJoe
Matejus
Mountainbiker

Post by Matejus »

Wellie kome mee de chiro bij ellie "foefkes uit de zee" eten. spijtig dat nemieje bij de Gust vant Gompelhof is, da was veiliger veu nadien na huis te rijden.
Matejus
Mountainbiker

Post by Matejus »

Goej foefkes, ma ze ware wa klein. Het gerstennat was ok wel best te pruimen :wink:
see ya
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Hedde gij liever grote foefe?Dan krijgde d'r minder ook.Ik dacht zoewe,beter wa meer kleinder,dan 1 grote! =P~ :lol:
De opkomst was minder dan vorig jaar blijkbaar,maar de opbrengst(zeg maar geld voor de club)was hoger.Ander zaaltje waardoor de mensen wat langer konnen blijven zitten,zodat ze meer dronken.Al bij al zijn we tevreden,ik toch! :lol:
trage luc
Mountainbiker

tt geel

Post by trage luc »

wie gaat er morgen in geel mtb en kent er al iemand deze buurt .
er zulle veel singeltracks zijn staat op het forum ,
maar ik kan nog nie snel rijden dus ga ik veel volk tegen houden of zie ik dat verkeert want anders oet ik nog even op de weg rijden :P :oops:
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Ik ga er niet kunnen bijzijn...ik zit nl. met een ontstoken knie.Ik zit er al een weekje mee,maar het is nog wat snel om nu terug te biken.Anders had ik er wel heen geweest,zeker weten! :wink:

Veel plezier alvast,
$mokeyJoe
Ps:De singletracks in geel zijn mij niet zo bekend,eerlijk gezegd ben ik daar ook nog niet dikwijls gaan rijden... :oops:
Wat je conditie betreft,als je zin hebt om te gaan,ga dan.Laat je niet intimideren.Ga dus maar een tt'ke rijden aan je eigen tempo.De snelle mannen moeten maar uitkijken voor de nieuwe of 'minder getrainde'
Als je liever op de weg fietst,moet je op de weg blijven hé :P Heb je zin om het veld in te gaan,gaan met die banaan dan! :wink:
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

dan ga ikmijn banaan ma starten anders kom ik te laat
op hoop van zeggen
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Iemand zin om zaterdag de vaste route van Luycksgestel te rijden? 't uur maakt niet uit.

Euh ik was effe vergeten dat ik gene velo heb de zaterdag. Niet op dit berichtje reageren dus.
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Janman en Wallie zijn van de partij. Zullen ook een ritje meepikken met de bikers van Mol. Ik heb een tijdje op mijn nieuw kader en onderdelen moeten wachten maar nu staat mijne fiets te trappelen van ongeduld. Laat maar iets weten !
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Hey!
Ik was gisteren eentje gaan drinken in Mol en ik kwam een foldertje tegen van WTC Achterbos.Die presenteren nl. een avond criterium met mountainbike op 24 juni in Achterbos.Het gaat dus over een wedstrijdje die begint om 19u en het is de bedoeling om zoveel mogelijke rondjes te maken over een omloop van 2.6km gedurende 2.5u.Dit wordt verreden door een ploeg van 3 deelnemers.
Weet iemand hier iets meer over?of...
Zijn er eventueel geinteresseerden om een team te vormen met mij? :roll: Als ik meedoe is het om te winnen,de pret komt achteraf wel!

Graag wat reacties.
Groetjes,
$mokeyJoe
Post Reply