Aangenaam toerke is dit normaal.
Met steeds enkele terrils.
Ik ben eens benieuwd wat ze er dit jaar van maken. Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze reed.
Afstanden: 20 - 35 - 50
Plaats : Salle Blaise Pascal
Av. Montaigne 11
62220 Carvin
Prijs: 4 eu
26.04.2026 - Carvin (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
- Motorbiker
- Mountainbiker
Re: 26.04.2026 - Carvin (Fr)
Post by Motorbiker »
Carvin (Cyclo club BAZ Carvin)
Stats: 64,55km, Avg: 16,5, Hm: 465, Avg hart: 131bpm.
Thuisgekomen en de adrenaline stroomt nog door mijn lijf. Een deugddoende douche doet me bij een eerste blik naar beneden aan mijn dertigste verjaardag denken. Een seconde later is het al voorbij want ik kan niet langer mijn adem en buik inhouden.
Carvin was een herinnering aan old school mountainbiken met ongegeneerde single-tracks in alle hiervoor in aanmerking komende paadjes. Verantwoordelijk hiervoor, de alom geprezen Mallaury, parcoursbouwer van BAZ Carvin.
Na een peiling bij de mountainbikers is er maar één besluit:
Mallaury "President du republique!"
Stats: 64,55km, Avg: 16,5, Hm: 465, Avg hart: 131bpm.
Thuisgekomen en de adrenaline stroomt nog door mijn lijf. Een deugddoende douche doet me bij een eerste blik naar beneden aan mijn dertigste verjaardag denken. Een seconde later is het al voorbij want ik kan niet langer mijn adem en buik inhouden.
Carvin was een herinnering aan old school mountainbiken met ongegeneerde single-tracks in alle hiervoor in aanmerking komende paadjes. Verantwoordelijk hiervoor, de alom geprezen Mallaury, parcoursbouwer van BAZ Carvin.
Na een peiling bij de mountainbikers is er maar één besluit:
Mallaury "President du republique!"
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Re: 26.04.2026 - Carvin (Fr)
Prachtige tocht. Veel offroad. In Wingles een km of 9 gereden. Het was de max. Dat stuk langs het kanaal met heen en terug is heel leuk. Precies een roetsjbaan. En dan nog het meest technische: daar rond de terril an Carvin. Draaien en keren en op en neer... alles was goed te doen dat maakt het nog leuker. Hopelijk organiseren ze volgend jaar opnieuw. Aja, de bepijling trok op niks en de bevoorrading was rijkelijk laat. Maar met zo'n parcours is het hun vergeven 
-
verry slowwww
- Mountainbiker
- Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm