18 & 19/04/26 Rillaar MTB & Gravel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
xsp6000
Mountainbiker

Re: 18 & 19/04/26 Rillaar MTB & Gravel

Post by xsp6000 »

Vandaag zaterdag 18/04/2026 in de namiddag de 55Km (950Hm) gedaan, prachtig parcour ! Een dikke pluim voor de parcour bouwers ! =D>
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Heb ook de 55 gedaan en ik denk niet dat je, recreant zijnde, echt nog wil aandringen voor een langere afstand dan de 70. Als je wil biken moet je deze echt gedaan hebben. Ik heb afgezien, toch proficiat voor de organisatie. Alles klopte.
Geerbruy
Mountainbiker

Post by Geerbruy »

Dank je mannen voor de feedback. Blij te horen dat t werk wordt geapprecieerd.
Biker123
Mountainbiker

Post by Biker123 »

Deze morgen dan vertrokken voor een uurtje in de auto naar Rillaar. Korte nacht door de kindjes, maar omdat er toch wel lovend over deze tocht gesproken wordt ben ik toch maar vertrokken.

Geen moment spijt van gehad.
Het begon al met de parking op het grasveld, daaraan zie je al de moeite die er in wordt gestoken + ik zag echt wel veel volk.

Wat een fantastisch parcours. Op-af, draaien en keren, speelbosjes, mooie klimmen en dito afdalingen.
Leukste stukken waren toch wel het prive-bosje naast de autostrade en de hele lus naar Langdorp. Die heb ik dan 2x gedaan.

Perfect parcours, perfecte bepijling, goeie bevoorradingen en zeer vriendelijke mensen. Feliciteer daar iedereen maar van de organisatie. Tot volgend jaar mannen !
johan687
Mountainbiker

Post by johan687 »

De 70 km gedaan, was een top editie het lag er prachtig bij, goed gedaan door
de organisatie, meer van dit dit jaar =D> =D>
Kurt Dewelf
Mountainbiker

Post by Kurt Dewelf »

Vanuit Tongeren afgezakt naar Rillaar en gekozen voor de 70km.
Wat een fantastische streek om te mtben!
Aan de organisatie niets dan lof. Alles was dik in orde. Dit was een TT om "U" tegen te zeggen.
Super geamuseerd. Tot volgend jaar!
xt'ke
Mountainbiker

Post by xt'ke »

zaterdag de 45km gedaan, prachtig parcours.
Joverowa
Mountainbiker

Post by Joverowa »

Normaal ben ik in deze periode weg met het werk. Dit jaar eens niet dus kwam deze rit voor de 1ste keer op de planning.
Normaal rijden we de 55km maar voor de buddy zou de 45 deze keer genoeg zijn.
En dat was alleszins geen slechte keuze.
Op zondag hadden we het geluk dat het zonnetje scheen en dat maakte alles nog mooier en leuker.
Alles goed georganiseerd al zou ik voor sommige afslagen wel de pijl iets vroeger zetten. Zeker in afdalingen.
Ik zou zelf de optie open trekken voor een GPX te downloaden. Voor mensen niet van de streek is dat echt een meerwaarde en dat geeft een "ease of mind".
Ik vond het een top parcours. Vele single tracks met de bochtjes in de bossen ten volle benut door de witte lijnen op de grond, leuke afdalingen, af en toe eens een beetje technisch. Echt een MTB rit zoals ze zouden moeten zijn. Dus geen gravel rit in een vermomming ;-) :P
Bevoorrading in een zeer leuke setting en al de medewerkers kwamen over als zijnde heel vriendelijk.

Ik begrijp dat hier heel wat volk op afkomt. Al moet je de kuiten wel insmeren voor de korte steile stukjes.

Als ik kan, ben ik er volgend jaar zeker weer bij.

Nen dikke merci!
Post Reply