Zou graag zaterdag de 107 gaan rijden.
Enig idee welke richting ze uitgaan?
Om te zien of ik met de auto daarheen rijdt of eerder ergens inpik.
21.03.2026 Slag rond gavere
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jumping Jack
- Mountainbiker
Re: 21.03.2026 Slag rond gavere
Post by Jumping Jack »
Vorige edities gingen via Dikkelvenne naar Zingem, zo naar Lede en Wannegem, dan naar Oudenaarde (bevoorrading aan Donkmeer), naar het Koppenbergbos en dan terug naar het noorden naar de Ladeuze en een tweede bv in Korsele waar een lus kon gemaakt worden richting Horebeke, en dan via de Molenberg, Sint-Denijs Boekel en Sint-Maria Latem terug naar Dikkelvenne en Vurste.
De start is nu niet meer in Vurste, maar in Asper dus het zal een iets andere rit zijn. Anders eens een mailtje sturen naar de organisatie?
Ik vertrek met de fiets vanuit Merelbeke, zal een stevig ritje worden maar de weersvoorspelling ziet er alvast prima uit
.
De start is nu niet meer in Vurste, maar in Asper dus het zal een iets andere rit zijn. Anders eens een mailtje sturen naar de organisatie?
Ik vertrek met de fiets vanuit Merelbeke, zal een stevig ritje worden maar de weersvoorspelling ziet er alvast prima uit
- Jumping Jack
- Mountainbiker
Post by Jumping Jack »
t zal nog altijd rond de 50 - 60% zitten wss, maar daar ontkom je niet echt aan op een rit van +100km in deze regio é.peter wrote: Thu 19 Mar 2026 10:00 Als ik kijk naar laatste zeer oude gps-track die ik heb zit daar meer dan 60% verhard in. Dat is(te) veel. Is dit nog altijd zo?
- Jumping Jack
- Mountainbiker
Post by Jumping Jack »
Zalig weertje om te fietsen
. Ondergrond lag er goed bij, de bomen komen in blad en t zonnetje scheen. Heerlijk!
Op de rit viel niets op aan te merken, alles perfect in orde.
Op de rit viel niets op aan te merken, alles perfect in orde.
-
buitenlander
- Mountainbiker
MTB Slag rond Gavere
Post by buitenlander »
60km gereden/goed bepijld/mooie rit/organisatie leuk en bescheiden /afterbraadworsten gesmaakt
Leuke, kleinschalige organisatie.
Bepijling beperkt maar ok. 1x een pijltje gemist, ook door de zon.
Redelijk wat asfalt in het begin, erna was het echt wel een leuke tocht. Zeker de lus rond Boekel was tof. Bevoorrading goed, vooral de pecannoten taart aan de 1e was top
Bepijling beperkt maar ok. 1x een pijltje gemist, ook door de zon.
Redelijk wat asfalt in het begin, erna was het echt wel een leuke tocht. Zeker de lus rond Boekel was tof. Bevoorrading goed, vooral de pecannoten taart aan de 1e was top
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker
Post by Buffalo mtb »
Na contact de toestemming gekregen om toch nog om 13u te vertrekken voor de 107km.
Eerste stuk was redelijk veel asfalt, maar best wel een mooie streek om door te rijden. Daarna was het best pittig en leuke klimmetjes om de beentjes wat te testen
De lus na de 2e bevoorrading was ook heel mooi.
De bepijling vond ik zelf wel minder omdat deze soms best laat ging en het niet echt opvallende pijltjes waren. Ze gingen er wel altijd, maar soms wat aan het zicht onttrokken. Ik ben al blij dat er nog organisaties zijn die zich de moeilte doen om zo een lange afstanden uit te pijlen ipv gebruik te maken van GPX bestanden, waarvoor dank
Enkel in het begin een paar mensen voorbij gestoken maar verder niemand gezien waardoor het best leuk rijden was. Aan de 2e bevoorrading vroegen ze mij zelf of ze op mij moesten blijven wachten tot ik terug was van de 17 km lus
Dit moesten ze uiteraard niet doen voor mij, maar wel knap dat ze het vroegen.
Thuis gekomen met een kleine 130km op de teller en genoten van de tocht.
Eerste stuk was redelijk veel asfalt, maar best wel een mooie streek om door te rijden. Daarna was het best pittig en leuke klimmetjes om de beentjes wat te testen
De bepijling vond ik zelf wel minder omdat deze soms best laat ging en het niet echt opvallende pijltjes waren. Ze gingen er wel altijd, maar soms wat aan het zicht onttrokken. Ik ben al blij dat er nog organisaties zijn die zich de moeilte doen om zo een lange afstanden uit te pijlen ipv gebruik te maken van GPX bestanden, waarvoor dank
Enkel in het begin een paar mensen voorbij gestoken maar verder niemand gezien waardoor het best leuk rijden was. Aan de 2e bevoorrading vroegen ze mij zelf of ze op mij moesten blijven wachten tot ik terug was van de 17 km lus
Thuis gekomen met een kleine 130km op de teller en genoten van de tocht.