30-11-2025 Pelt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
a33
Mountainbiker

30-11-2025 Pelt

Post by a33 »

Wat mogen we van deze toertocht verwachten? Zoals kleine hoogte verschillen of singletracks.
Den Bees
Mountainbiker

Re: 30-11-2025 Pelt

Post by Den Bees »

Heel leuke rit , al een paar keer gereden , zeer weinig asfalt , trescoTeam zal morgen aanwezig zijn
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ook wel genoten van deze rit. Onverwacht droge toestanden, groot offroad-gehalte, schitterend weer. Enig minpunt: een nagenoeg lege bevoorrading. Niet de eerste keer heb ik me laten vertellen: lessen trekken uit het verleden graag. Een bv, het gaat me dan niet om de wafel of de banaan, schept de mogelijkheid voor een babbel en is ook een blijk van waardering voor de biker die vaak meer dan een uur in de auto heeft gezeten vooraleer zich in te schrijven. 't Is zo iets van ... we zijn blij dat jij er bent en geniet van de rit. Neem een hapje en een drankje. Voel je een beetje thuis.
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

koppigaard wrote: Sun 30 Nov 2025 23:16 Ook wel genoten van deze rit. Onverwacht droge toestanden, groot offroad-gehalte, schitterend weer. Enig minpunt: een nagenoeg lege bevoorrading. Niet de eerste keer heb ik me laten vertellen: lessen trekken uit het verleden graag. Een bv, het gaat me dan niet om de wafel of de banaan, schept de mogelijkheid voor een babbel en is ook een blijk van waardering voor de biker die vaak meer dan een uur in de auto heeft gezeten vooraleer zich in te schrijven. 't Is zo iets van ... we zijn blij dat jij er bent en geniet van de rit. Neem een hapje en een drankje. Voel je een beetje thuis.
Dat kom je nog wel meer tegen , ze schatten de opkomst niet goed in vermoed ik , persoonlijk hebben wij nooit last ervan omdat wij steeds vroeg vertrekken
xt'ke
Mountainbiker

Post by xt'ke »

Leuke rit. Ook goed aangegeven met bordjes als je pech had, om te zeggen op welk punt je stond. Ook geen last gehad van een tekort op de bevoorrading. thans rond 9u15 vertrokken.
Post Reply