19-01-2025 Gravel & VTT WikCycling
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Dimitri1964
- Mountainbiker
19-01-2025 Gravel & VTT WikCycling
Post by Dimitri1964 »
Mooie vtt en graveltocht in en om Klein-Brabant en het rivierenland over 5 afstanden voor MTB en 4 afstanden voor gravel. De gravelritten enkel via GPX alsook de twee langste afstanden van vtt alhoewel technische parcours als het grootste gedeelte wel is afgepijld met maximaal 2 bevoorradingen en nadien een zeer goede apres in CC Binder met de mogelijkheid om iets te ten ook.
- Splenter
- Mountainbiker
Re: 19-01-2025 Gravel & VTT WikCycling
komende zondag 19 januari gaat onze toertocht door in Puurs met zowel MTB als GRAVEL tochten.
MTB: 25km, 39km en 48km volledig bepijld
MTB: 58km en 65km: hiervan is de basislus bepijld, de extra lussen tov de 48m zijn op GPX!
Gravel: 54km, 65km, 80km en 95km: enkel via GPX, makkelijkst via voorinschrijving.
GPX'en worden doorgestuurd via de voorinschrijving, maar zijn ook ter plaatse te scannen.
Afgelopen weekend de ritten nog verkend en het parcours ligt er al bij al goed bij! Hier en daar wat grotere plassen, maar deze zijn vermijdbaar en het parcours ligt er goed berijdbaar bij. Het droge vriesweer van deze week zal het parcours enkel nog verbeteren. Einde deze week brengen we nog een update.
Startlocatie: CC Binder, Kloosterhof 1, 2870 Puurs-Sint-Amands
Ruime en warme après-bike locatie in de Binder!
MTB: 25km, 39km en 48km volledig bepijld
MTB: 58km en 65km: hiervan is de basislus bepijld, de extra lussen tov de 48m zijn op GPX!
Gravel: 54km, 65km, 80km en 95km: enkel via GPX, makkelijkst via voorinschrijving.
GPX'en worden doorgestuurd via de voorinschrijving, maar zijn ook ter plaatse te scannen.
Afgelopen weekend de ritten nog verkend en het parcours ligt er al bij al goed bij! Hier en daar wat grotere plassen, maar deze zijn vermijdbaar en het parcours ligt er goed berijdbaar bij. Het droge vriesweer van deze week zal het parcours enkel nog verbeteren. Einde deze week brengen we nog een update.
Startlocatie: CC Binder, Kloosterhof 1, 2870 Puurs-Sint-Amands
Ruime en warme après-bike locatie in de Binder!
-
cannondude
- Mountainbiker
Post by cannondude »
kunnen jullie de 65km niet volledig afpijlen?
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Iets is me niet duidelijk. Als ik de 58 met de mtb wil, moet ik me dan vooraf inschrijven of kan dat ter plaatse? Want dit kan enkel met GPS. Jongens, wat maken jullie het toch ingewikkeld. Ik gun alle gravelbikers evenveel plezier als wat wij mtb'ers al jaren hebben mogen kennen op de toertochten. Maar ik snap niet, waarom die andere bejegening?
- Splenter
- Mountainbiker
Voor de gravel en langste afstanden MTB is vooraf inschrijven makkelijker, omdat je dan onmiddellijk de GPX krijgt en deze thuis al kan uploaden op je GPS.
Je kan echter ook zondag ter plaatse inschrijven voor deze tochten. Je kan dan aan de inschrijving een QR-code scannen en zo het parcours downloaden
Je kan echter ook zondag ter plaatse inschrijven voor deze tochten. Je kan dan aan de inschrijving een QR-code scannen en zo het parcours downloaden
-
cannondude
- Mountainbiker
Post by cannondude »
Ok, de langere afstanden MTB zijn dus niet uitgepijld, jammer, dan zoek ik wel andere oorden op, niet iedereen is zo'n wielerfreak dat hij een gps op zijn fiets heeft staan.
- Splenter
- Mountainbiker
We zijn de afgelopen 2 dagen druk bezig geweest met alle voorbereidingen. Het parcours ligt er voor deze tijd van het jaar werkelijk heel goed bij! Nog een pak droger dan vorige week. Samen met nog wat vrieskou deze nacht zal het een snel parcours worden morgen!
Hopelijk tot morgen!
Hopelijk tot morgen!
Aanwezig met bende Muddevils en Mudangels, succes
-
koppigaard
- Mountainbiker
- Splenter
- Mountainbiker
Er staat een selectie van de foto's op onze facebook:
https://www.facebook.com/wikcycling