MTB avontuurtje al BikePackend op trot.
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
MTB avontuurtje al BikePackend op trot.
Het weer was mijn vriend en ik besloot het heft in eigen handen te nemen. Met mijn mountainbike als trouwe metgezel zocht ik een uitdagende off-road route naar de mysterieuze "Wereldboom" bivakzone. Twee dagen lang dompelde ik mezelf onder in de natuur, fietsend door dichte bossen en over glooiende heuvels. Bij aankomst in de bivakzone sloeg ik mijn kamp op en liet me omringen door de rust van de natuur. De zonsondergang was een magisch schouwspel. De terugweg was net zo avontuurlijk, met als kers op de taart een spannende rit door de "beektunnel" onder de drukke E40.
- Boebbel
- Forum beheerder
Re: MTB avontuurtje al BikePackend op trot.
Die stond al een paar dagen in mijn "te kijken"-lijst.
Het is altijd een plezier je avonturen te volgen. Zo te zien ben je ondertussen je filmmateriaal ook aan het uitbreiden, de toekomst ziet er goed uit.
Ik heb 1 kleine opmerking - als ik mag - denk er eens over om wat langere versies van je meerdaagsen te maken?
Het is altijd een plezier je avonturen te volgen. Zo te zien ben je ondertussen je filmmateriaal ook aan het uitbreiden, de toekomst ziet er goed uit.
Ik heb 1 kleine opmerking - als ik mag - denk er eens over om wat langere versies van je meerdaagsen te maken?
Dag Boebel, ik weet dat dit niet de juiste plaats/ weg is, maar ik heb even gezocht naar een topic waarin een forumbeheerder actief is. Ik probeer al een tijdje via pm/mail een beheerder te bereiken i.v.m. een vraag over mijn gebruikersnaam, maar die berichten lijken niet door te komen (blijven staan in postvak uit). Is er een andere manier waarop ik de juiste persoon kan bereiken aub?Boebbel wrote: Wed 06 Nov 2024 12:46 Die stond al een paar dagen in mijn "te kijken"-lijst.
Het is altijd een plezier je avonturen te volgen. Zo te zien ben je ondertussen je filmmateriaal ook aan het uitbreiden, de toekomst ziet er goed uit.![]()
- Boebbel
- Forum beheerder
Pb gestuurdberdunnor wrote: Sun 24 Nov 2024 17:13 Dag Boebel, ik weet dat dit niet de juiste plaats/ weg is, maar ik heb even gezocht naar een topic waarin een forumbeheerder actief is. Ik probeer al een tijdje via pm/mail een beheerder te bereiken i.v.m. een vraag over mijn gebruikersnaam, maar die berichten lijken niet door te komen (blijven staan in postvak uit). Is er een andere manier waarop ik de juiste persoon kan bereiken aub?
Pb ontvangen, maar ik kan niet antwoorden. Kan je me eventueel e-mail bezorgen via pb aub?Boebbel wrote: Mon 25 Nov 2024 12:42Pb gestuurdberdunnor wrote: Sun 24 Nov 2024 17:13 Dag Boebel, ik weet dat dit niet de juiste plaats/ weg is, maar ik heb even gezocht naar een topic waarin een forumbeheerder actief is. Ik probeer al een tijdje via pm/mail een beheerder te bereiken i.v.m. een vraag over mijn gebruikersnaam, maar die berichten lijken niet door te komen (blijven staan in postvak uit). Is er een andere manier waarop ik de juiste persoon kan bereiken aub?
@fritzz excuses om jouw post hier te kapen. Wel leuk filmpje :D