22/09/2024 SOMBEKE (Waasmunster)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Madball872
Mountainbiker

Re: 22/09/2024 SOMBEKE (Waasmunster)

Post by Madball872 »

Vertrokken voor de 51km, hele mooie tocht gereden die ook nog eens perfect berijdbaar was dankzij het droge weer.
Mooie singletracks, afgewisseld met dijkpassages, Mirabrug bikepark, perfect afgepijld.. en met toch weer onbekende stukken erin.
Helaas was de bikewash defect maar dankzij het droge weer was dat uiteindelijk niet echt nodig.
Hieronder een korte samenvatting van vandaag

en voor het eerst sinds lang heb ik de zoon nog eens meegekregen
Waren jullie dat die wij hebben voorbij gestoken t.h.v. Ketelbossen? ik zei nog tegen u, goed opgevoede zoon. Hij liet ons passeren en wij zeiden dankuwel en je zoon zei 'graag gedaan'. Zoveel beleefdheid van de jeugd van tegenwoordig ben ik niet meer gewoon 8-[
Jumping Jack
Mountainbiker

Post by Jumping Jack »

Madball872 wrote: Sun 22 Sep 2024 19:50
en voor het eerst sinds lang heb ik de zoon nog eens meegekregen
Waren jullie dat die wij hebben voorbij gestoken t.h.v. Ketelbossen? ik zei nog tegen u, goed opgevoede zoon. Hij liet ons passeren en wij zeiden dankuwel en je zoon zei 'graag gedaan'. Zoveel beleefdheid van de jeugd van tegenwoordig ben ik niet meer gewoon 8-[
Ah geen idee, ik heb dat niet gehoord. Hij reed op een groene Kona (maar is effectief wel erg beleefd :-D ).
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Het was een mooie tocht, die streek heeft toch wat te bieden!
dirkThompson
Mountainbiker

Post by dirkThompson »

TaurineR wrote: Sun 22 Sep 2024 20:20 Het was een mooie tocht, die streek heeft toch wat te bieden!
Op 8 december is het de "Wase Ardennen winterrit" in hetzelfde gebied met de paden anders aan elkaar genaaid .
De nieuwe sanitaire blokken van de voetbalclub White Star Sombeke zouden dan ook in gebruik zijn !
Post Reply