21/07/2024 - VTT Wadelincourt - Wad'Bike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
verry slowwww
Mountainbiker
Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 21/07/2024 - VTT Wadelincourt - Wad'Bike

Post by verry slowwww »

Aanwezig, 🙂🙃
Witte79
Mountainbiker

Post by Witte79 »

Zondagmorgen gestart om 7u30 voor de 55kms.
Vlotte inschrijving, plannetje bekijken en weg
Direct al toffe paadjes. Dan het eerste bos HARD gevolgd maar daar voelde ik me niet super. In bos van Lac de Bernissart was het leuk maar de benen wilden niet meer. Na de bv gekozen voor de 37 jammer genoeg. Uiteindelijk aangekomen met 27km op de teller. En in feite blij dat ik er was. Een zware off-day. Tijdens het wachten nog een klapke gedaan met de Steve. De vrouw heeft de 47km gedaan en vond het een prachtige tocht. Veel bos en technische stukken.
Volgende keer hopelijk geen off-day.

Gr Witten
homy 22
Mountainbiker

Post by homy 22 »

vandaag deze 69km gereden,veel bos en off road,
alleen maar bravo voor de parkoerbouw en organisatie =D>
hoogtepunt mss toch mer des sables met genoeg trails, en daar lag het parkoer ook
in de bossen het droogst, andere plekken waren er nog steeds drassige plekken en zo liepen
de km niet altijd even vlot, maar als organisatie moet je een keuze maken, we proberen geen doetjes te zijn.
vandaag was ook na enkele jaren afwezigheid quartte die voorheen ook altijd zijn best deed,
misschien een idee voor de organisatie's deze 2 toppers niet samen op de kalender te zetten,
vorige week of volgende zou mss gemakkelijker ziezen zijn voor ons, merci
Molson
Mountainbiker

Post by Molson »

homy 22 wrote: Sun 21 Jul 2024 19:56 vandaag deze 69km gereden,veel bos en off road,
alleen maar bravo voor de parkoerbouw en organisatie =D>
hoogtepunt mss toch mer des sables met genoeg trails, en daar lag het parkoer ook
in de bossen het droogst, andere plekken waren er nog steeds drassige plekken en zo liepen
de km niet altijd even vlot, maar als organisatie moet je een keuze maken, we proberen geen doetjes te zijn.
vandaag was ook na enkele jaren afwezigheid quartte die voorheen ook altijd zijn best deed,
misschien een idee voor de organisatie's deze 2 toppers niet samen op de kalender te zetten,
vorige week of volgende zou mss gemakkelijker ziezen zijn voor ons, merci
Alvast bedankt voor uw bravo voor de parkoerbouw... super als je ervan hebt genoten !
We weten voor de kalenders. Het is altijd een beetje ingewikkeld :-?
Molson
Mountainbiker

Post by Molson »

Witte79 wrote: Sun 21 Jul 2024 10:05 Zondagmorgen gestart om 7u30 voor de 55kms.
Vlotte inschrijving, plannetje bekijken en weg
Direct al toffe paadjes. Dan het eerste bos HARD gevolgd maar daar voelde ik me niet super. In bos van Lac de Bernissart was het leuk maar de benen wilden niet meer. Na de bv gekozen voor de 37 jammer genoeg. Uiteindelijk aangekomen met 27km op de teller. En in feite blij dat ik er was. Een zware off-day. Tijdens het wachten nog een klapke gedaan met de Steve. De vrouw heeft de 47km gedaan en vond het een prachtige tocht. Veel bos en technische stukken.
Volgende keer hopelijk geen off-day.

Gr Witten
Alvast bedankt voor uw mooie komentaren :-D en jammer voor het off-day :(
Molson
Mountainbiker

Post by Molson »

Feysie wrote: Wed 17 Jul 2024 15:15 Lovende commentaren in het verleden. We gaan dat eens gaan bekijken... :-D
Was je er zondag bij ? Hoe was de ervaring?
Gr.
Feysie
Mountainbiker

Post by Feysie »

Ja, ik heb zondag de 83 gereden. Ik vond het een prima organisatie! Op sommige passages waren er idd nog heel grote plassen. Meestal vond ik dat niet erg omdat het wel mooie stukken in de natuur waren. Eén keer was het een beetje dom. Er was een keuze 'easy' en 'medium', ik koos voor medium en dat was een compleet verzopen paadje in een dorp, geen mooi stuk om te mountainbiken. Dit was de enige keer op de volledige 83 km dat ik vond dat het beter uit het parcours was gehaald. Nog 1 tip misschien: er was weinig druk aan de afspuitstand als alle slangen gebruikt werder. Verder was alles echt de max: zeer vriendelijke mensen aan de bevoorrading, een heel mooi parcours, mooie passage door Mer de sable, voldoende parking, democratische inschrijvingsprijs en goede bepijling!! =D> =D> =D>
Molson
Mountainbiker

Post by Molson »

Feysie wrote: Thu 25 Jul 2024 14:58 Ja, ik heb zondag de 83 gereden. Ik vond het een prima organisatie! Op sommige passages waren er idd nog heel grote plassen. Meestal vond ik dat niet erg omdat het wel mooie stukken in de natuur waren. Eén keer was het een beetje dom. Er was een keuze 'easy' en 'medium', ik koos voor medium en dat was een compleet verzopen paadje in een dorp, geen mooi stuk om te mountainbiken. Dit was de enige keer op de volledige 83 km dat ik vond dat het beter uit het parcours was gehaald. Nog 1 tip misschien: er was weinig druk aan de afspuitstand als alle slangen gebruikt werder. Verder was alles echt de max: zeer vriendelijke mensen aan de bevoorrading, een heel mooi parcours, mooie passage door Mer de sable, voldoende parking, democratische inschrijvingsprijs en goede bepijling!! =D> =D> =D>
Top merci voor het retour O:)
Post Reply