Dus alles is aanwezig voor weer een topeditie!
Post by [DHB]KweNi »

Post by [DHB]KweNi »
Sorry, ik had je post niet gezien.
Bedankt voor de mooie woorden!Biker123 wrote: Sun 07 Jul 2024 15:28 Chapeau mannen!
Zalig parcours, uitgebreide bevoorrading, goede en uniforme bepijling en een goede staat van de ondergrond, meer moet dat niet zijn.
Beentjes zijn op, enorm veel steile hellingen, maar echt wel genieten. Tot volgend jaar!
Post by Madball872 »
Post by [DHB]KweNi »
In Meerdaalwoud zelf zijn er al veel paden die we niet meer mogen nemen van ANB, de langere afstanden hebben dus iets meer geluk, maar daar wordt het ook steeds moeilijker om toelatingen te krijgen.Madball872 wrote: Mon 08 Jul 2024 16:02 Ikzelf heb de 39km en vond het een hele mooie tocht, wel wat brede paden en minder singletracks voor deze afstand maar ik denk dat eerder niet aan de organisatie lag maar aan mijn conditie :') (ik neem aan dat de grotere afstanden de taalgrens overgaan = meer mogelijkheden). Heel rijke bevoorrading met toiletten m/v, een dockx camionette vol sportdranken heel veel verschillende lekkere dingen bij de bevoorrading, alleen stel ik mij de vraag bij chips?
![]()
Volgend jaar zien jullie mij zeker terug en bedankt aan de fotograaf om foto's te nemen![]()
Post by Mister No Chaïn »
Post by Madball872 »
105km? Ik ben nog te jong om te stervenMister No Chaïn wrote: Mon 08 Jul 2024 18:11 Wat valt er te zeggen over deze tocht? Die is gewoon AF. Bepijling perfect, bevoorrading rijkelijk, parcours top. Na alle modder die we dit jaar al gezien hebben mocht het ook eens mee zitten qua weer.
@Madball872 Volgend jaar de 55km doen, die afstand enkele zeer mooie stukken mee in de buurt van Nethen. Als je de 105km doet ben je ook niet rouwig om die rustige start in Meerdaelbos![]()
Oei ja, daar had ik nog niet bij stil gestaan[DHB]KweNi wrote: Mon 08 Jul 2024 16:38 Chips zijn zoute snacks en dus ideaal voor vocht op te houden.
6 jaar geleden had ik deze al eens gereden (is voor mij een uurtje rijden), en had toen ook het gevoel dat er meer paden mochten gedaan worden in het Meerdaelwoud. De rest van de toch was meer dan pittig genoeg om de 'rustige' start te compenseren.[DHB]KweNi wrote: Mon 08 Jul 2024 16:38In Meerdaalwoud zelf zijn er al veel paden die we niet meer mogen nemen van ANB, de langere afstanden hebben dus iets meer geluk, maar daar wordt het ook steeds moeilijker om toelatingen te krijgen.Madball872 wrote: Mon 08 Jul 2024 16:02 Ikzelf heb de 39km en vond het een hele mooie tocht, wel wat brede paden en minder singletracks voor deze afstand maar ik denk dat eerder niet aan de organisatie lag maar aan mijn conditie :') (ik neem aan dat de grotere afstanden de taalgrens overgaan = meer mogelijkheden). Heel rijke bevoorrading met toiletten m/v, een dockx camionette vol sportdranken heel veel verschillende lekkere dingen bij de bevoorrading, alleen stel ik mij de vraag bij chips?
![]()
Volgend jaar zien jullie mij zeker terug en bedankt aan de fotograaf om foto's te nemen![]()
Chips zijn zoute snacks en dus ideaal voor vocht op te houden.