mtb scott

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Guest

Post by Guest »

het is daarmee dat scott een large aanraad vanaf 1m75
een large heeft een bovenbuis van 60cm dit is vrij lang hoor
zeker voor iemand kleiner dan 1m75 [-X
de preformance reeks kan mss meevallen ivm met bovenbuis voor iemand van 1m75
de race reeks niet (hardtail)
[-X
woutvc
Mountainbiker

Post by woutvc »

Ben 1m76 met binnenbeenlengte van 85 cm en m'n Scott Pro Racing is ook een Large. Deze zit perfect.
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Ik heb nu een kortere stuurpen gemonteerd en zadel beetje naar voor gezet, hoek van mijn benen lijkt nog in orde, een paar honderd meter gereden en het lijkt tot hiertoe inorde. Waarschijnlijk morgen een oefenritje doen en dan zal ik meer weten.
N I C K
Mountainbiker

Post by N I C K »

Heb ook zoiets meegemaakt.
Een XL gekocht voor iemand van 1m78, heb ook een kortere stuurpen gemonteerd, en ik zit goed. De lengte stuur-zadel is nu even groot als bij een passend frame met normale stuurpen., dus geen last van rug of een of andere spier.
Maar zo'n groot frame is natuurlijk niet echt wendbaar, en het is ook geen zicht,een lang frame met een korte stuurpen.
Ik zal het in ieder geval wel overleven tot ik een nieuwe heb bijeen gespaard.
Animal K
Mountainbiker

Scott scale 20: kopen of niet?

Post by Animal K »

Ik zou een Scott scale 20 willen kopen.Heeft iemand hier ervaring mee?
Problemen met Cannondale beu .Headshock is niet bedrijfszeker en nu is kader gescheurd, perfect moment om over te stappen.

:bounce:
dr paaj
Pro

Post by dr paaj »

Naar een goede LBS gaan met je cannondale, hij moet gewoon goed werken. Een scheur is met een scale ook zo gebeurd.
Mondeoracing
Mountainbiker

Post by Mondeoracing »

Rij nu met scale 20 2006 en rijd prachtig, vorig seizoen ook met scale 20 2005 gereden, gewoon weg perfect, stuurt zalig, klimt geweldig en is super stijf :-D :-D
fieldbiker
Mountainbiker

Re: Scott scale 20: kopen of niet?

Post by fieldbiker »

Animal K wrote:Ik zou een Scott scale 20 willen kopen.Heeft iemand hier ervaring mee?
Problemen met Cannondale beu .Headshock is niet bedrijfszeker en nu is kader gescheurd, perfect moment om over te stappen.

:bounce:
Wordt dat allemaal niet vervangen onder garantie bij Cannondale ? Het kader zeker al wel. Wat exact je probs zijn met je Headshock vering weet ik niet, maar indien het aan montagefouten zou liggen, zou hier toch ook de garantie moeten tellen ?

Field
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Mondeoracing wrote:Rij nu met scale 20 2006 en rijd prachtig, vorig seizoen ook met scale 20 2005 gereden, gewoon weg perfect, stuurt zalig, klimt geweldig en is super stijf :-D :-D
Ik kan dit alleen maar bevestigen! Ik rij wel met een scale 30 maar de geometrie is identiek.
Gorky
Mountainbiker

Post by Gorky »

Heb sinds 6 maand een scale 20, zeer tevreden over deze mtb. Had voordien een fully G-zero van scott, scale moet kwa comfort zeker niet onderdoen, maar is veel stijver en lichter.
Gewoon weg super.
Post Reply