22.10.2923 [VlB] 23ste ZoeNK Toertocht (+gravel)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker

Re: 22.10.2923 [VlB] 23ste ZoeNK Toertocht (+gravel)

Post by koppigaard »

@joverowa. Mss verkeerd woordgebruik. Ik wou eigenlijk zeggen... wij, een groepje 70'ers, vroegen ons gewoon af hoeveel leeftijdsgenoten zich nog inschrijven op een toertocht. Toen we de zaal overschouwden leekt dat maar een 'marginaal' aantal, waarschijnlijk om evidente redenen, en prezen ons gelukkig dit nog te kunnen. en vna het een kwam jhet ander zoals kan de club het aantal +65'ers filtyeren uit de inschrijvingen. en dat bleek volges de Phile een haast onmogelijke taak. M
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

hey Phille, is er ook een "normale" link naar jullie parkoersen? (dus geen qr-code) :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

de QR werkt zelfs niet wanneer je meerdere tracks in 1 GPX steekt, ... dit jaar is een goede leerschool geweest op gebied van online inschrijvingen :-)

Mogelijk gaan we volgend jaar werken met voorinschrijvingen, er zijn mensen die daar naar vragen en het lijkt me een goed idee ook

hier is de file, ook op de site te vinden (en was ook al op facebook gepubliceerd)
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

Gekozen voor de lange gravelafstand.
Start van de graveltoer had misschien met een bord aangegeven mogen worden, daar mijn gps die niet vond, voor de rest alles prima in orde.. volgende editie ben ik er weer..👍
Joverowa
Mountainbiker

Post by Joverowa »

Als je dat maar weet! Er zullen er niet veel meer zijn op die leeftijd die het nog kunnen.
Mijn buurman is een ex wielrenner en die is ondertussen in de 90. Elke 2 dagen springt die zijn fiets (race of MTB) op om zijn toerke te gaan doen. En geen elektrische hé!
Zalig op die leeftijd?

Geniet er nog ten volle van!
koppigaard wrote: Mon 23 Oct 2023 19:17 Toen we de zaal overschouwden leekt dat maar een 'marginaal' aantal, waarschijnlijk om evidente redenen, en prezen ons gelukkig dit nog te kunnen.
Post Reply