Ik heb zelden een forum onderwerp tegengekomen dat zoveel negativiteit uitstraalt dan dit.
Maar ja zoiets slaat wel aan (meer dan 350 hits momenteel)
Ik vind het persoonlijk heel jammer dat hier over een zeer geslaagde reis één enkel (negatief) aspect wordt uitgelicht en uitvergroot. Ik ben er volledig met akkoord dat dit voorval een minpuntje was, waar iedere biker op zijn persoonlijke manier mee omgaat. En ik heb respect voor die persoonlijke mening van anderen ook al staat die haaks op die van mij.
Volgens de resultaten van je pol zijn er toch niet zoveel deelnemers (niet van horen zeggen!) die hier zo zwaar aan tillen dat ze nooit meer zouden meegaan.
Over and out.
Bart
O2-bikers reizen = Bike-smijt-reizen??
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Ik zou toch niet content zijn als ze mijne fiets ergens opgooien op de manier van "op een kras moeten we niet kijken". (degene die hem erop gooit ook niet denk ik
)
Ik kan niet meespreken daar ik zelf niet ben meegeweest maar als het zo gebeurt is vind ik het ook een serieus minpunt van de organisatie.
't Is zoals Eric, Profi en Flip zeggen; een kras door een valpartij is iets anders dan krassen van transport. Beetje respect voor ieders materiaal.
Ik kan niet meespreken daar ik zelf niet ben meegeweest maar als het zo gebeurt is vind ik het ook een serieus minpunt van de organisatie.
't Is zoals Eric, Profi en Flip zeggen; een kras door een valpartij is iets anders dan krassen van transport. Beetje respect voor ieders materiaal.
Tja, het is niet allemaal rozegeur en maneschijn in 't levenBarny wrote:Ik heb zelden een forum onderwerp tegengekomen dat zoveel negativiteit uitstraalt dan dit.
Maar ja zoiets slaat wel aan (meer dan 350 hits momenteel)
Er is niemand hier die zegt dat de reis op zich op niks trektBarny wrote: Ik vind het persoonlijk heel jammer dat hier over een zeer geslaagde reis één enkel (negatief) aspect wordt uitgelicht en uitvergroot.
De één draagt zorg voor zijn spullen en ziet ze graag piekfijn in orde,Barny wrote: Ik ben er volledig met akkoord dat dit voorval een minpuntje was, waar iedere biker op zijn persoonlijke manier mee omgaat. En ik heb respect voor die persoonlijke mening van anderen ook al staat die haaks op die van mij.
de ander interresseert het geen bal en veegt erop los... ieder zijn smaak
Inderdaad, en het zijn er al 3 (wow!) die gestemt hebben... de pol mist hier zijn doel en heeft dus niet veel zin...Barny wrote: Volgens de resultaten van je pol zijn er toch niet zoveel deelnemers (niet van horen zeggen!) die hier zo zwaar aan tillen dat ze nooit meer zouden meegaan.
Ik appreciëer uw mening hoor, maar 't zijn dan toch geen blaaskes die
ze mij probeerden wijs te maken...
Enfin, ik weet genoeg en ik zal dus toch liever met eigen vervoer erop
uit blijven trekken...
-
RedBull biker
- Mountainbiker
Post by RedBull biker »
wat betreft de o2 bikers reis naar turkye in 2004 : organisatie in één woord SCHANDALIG.
een woorde uitleg waarom wij ( 11 bikers) dit vinden.
- zoals eerder al aangehaald de transsport van de fietsen was zeer brutaal.
- de huurfietsen waren beneden alle peil, ze zouden daar geld moeten voor geven om met zo nen bike te rijden.
- de gidsen, die hebben ons tijdens de eerste rit ( in the canyon) toen wij pech hadden , gewoon achter gelaten, na de bevoorrading die je geen kon noemen, water niet beschikbaar, iets te eten nen verdoefte pistolet.
alé, wij wouden er geen spel van maken maar toen we hierover een woordje uitleg vroegen, was er geen verantwoordelijke beschikbaar, ze lieten het gewoon voor wat het was, gevolg 4 bikers hebben er noodgedwongen een strandvakantie moeten van maken, huurfiets kon of wou niet hersteld worden, ge zou voor minder beginnen koken.
onze moral hebben we er in alle geval ni door laten zakken, z'n 4 keer per jaar gaan we biken in het buitenland (georganiseerd of ni) maar met o2 bikers gaan wij zeker niet meer mee.
SCHANDALIG
een woorde uitleg waarom wij ( 11 bikers) dit vinden.
- zoals eerder al aangehaald de transsport van de fietsen was zeer brutaal.
- de huurfietsen waren beneden alle peil, ze zouden daar geld moeten voor geven om met zo nen bike te rijden.
- de gidsen, die hebben ons tijdens de eerste rit ( in the canyon) toen wij pech hadden , gewoon achter gelaten, na de bevoorrading die je geen kon noemen, water niet beschikbaar, iets te eten nen verdoefte pistolet.
alé, wij wouden er geen spel van maken maar toen we hierover een woordje uitleg vroegen, was er geen verantwoordelijke beschikbaar, ze lieten het gewoon voor wat het was, gevolg 4 bikers hebben er noodgedwongen een strandvakantie moeten van maken, huurfiets kon of wou niet hersteld worden, ge zou voor minder beginnen koken.
onze moral hebben we er in alle geval ni door laten zakken, z'n 4 keer per jaar gaan we biken in het buitenland (georganiseerd of ni) maar met o2 bikers gaan wij zeker niet meer mee.
SCHANDALIG
Wat ik mij afvraag is het volgende : Als jouw vriend het gezien heeft dat ze er zijn fiets maar wat opgooien, zal dat heus niet de enige fiets geweest zijn die ze zo behandelden. Dan is het niet echt erg veel moeite om dit probleem op dat ogenblik met paar man aan te kaarten en met beetje geluk is het erna verholpen. Er na thuiskomst over klagen lost niets op...
Fietstransport Marokko style
Was dit even schrikken
http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 04_086.jpg
http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 04_040.jpg
Vooral als je nagelnieuwe Trek Fuel 98 ertussen staat !
Dit alles was nog maar het begin
Een paar dagen later reed een onvoorzichtige jeep bestuurder de fietsen van het dak door onder een poort te passeren
http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 04_008.jpg
Ongelooflijk maar waar hebben we ze daar kunnen laten herstellen !
10 dagen Marokko is geen zegen voor de fietsen !
Gelukkig waren de tochten meer dan de moeite waard!
http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 04_086.jpg
http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 04_040.jpg
Vooral als je nagelnieuwe Trek Fuel 98 ertussen staat !
Dit alles was nog maar het begin
Een paar dagen later reed een onvoorzichtige jeep bestuurder de fietsen van het dak door onder een poort te passeren
http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 04_008.jpg
Ongelooflijk maar waar hebben we ze daar kunnen laten herstellen !
10 dagen Marokko is geen zegen voor de fietsen !
Gelukkig waren de tochten meer dan de moeite waard!
Kijk als je biket om elke week de kluisberg eens op en af te rijden dan kan ik verstaan dat je een schrammetje op uwen bike erg vindt na het transport ernaar toe.
Als je aan Marocco, Sierra Nevada, Turkije , Elba , Corsica ed..... transportschrammetjes overhoudt dan is dat niet zo abnormaal denk ik.
Van elke schade aan mijn bike ken ik de oorzaak , dat zijn allemaal bikeverhalen jong ........en zoals Lacer al sugereert :je kan uw voorzorgen nemen he....(tape, karton,spanbandjes)
En ja ik draag heel goed zorg voor mijn gerief.
In de Marocco Atlas was ik in ieder geval zonder die reisorganisatie nooit geraakt .... Keuzes maken hé.
ik vind Marocco anders wel een zegen om te fietsen hoor.....
het was een reis die bijna niet beter kon: sneeuw zon regen kameraderie solidariteit en voral Epic trails enz en toch stond mijne SCOTT op de laagste verdieping in diene kamion hé.
Als je aan Marocco, Sierra Nevada, Turkije , Elba , Corsica ed..... transportschrammetjes overhoudt dan is dat niet zo abnormaal denk ik.
Van elke schade aan mijn bike ken ik de oorzaak , dat zijn allemaal bikeverhalen jong ........en zoals Lacer al sugereert :je kan uw voorzorgen nemen he....(tape, karton,spanbandjes)
En ja ik draag heel goed zorg voor mijn gerief.
In de Marocco Atlas was ik in ieder geval zonder die reisorganisatie nooit geraakt .... Keuzes maken hé.
ik vind Marocco anders wel een zegen om te fietsen hoor.....
het was een reis die bijna niet beter kon: sneeuw zon regen kameraderie solidariteit en voral Epic trails enz en toch stond mijne SCOTT op de laagste verdieping in diene kamion hé.