Tweede Paasdag Graveltocht DLT Oostmalle. Inschrijven : " De Notelaar" Lierselei 15 Oostmalle tusen 8 en 11 u.
77 Km-Afgepijlde tocht
Bevoorrading-Cafetaria-geen douches-geen fietsbewaking
5 € Leden VWB
Niet leden 7€
Bij elke inschrijving 1 € TVV Klavier
18-04-2022 Oostmalle-Graveltocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 18-04-2022 Oostmalle-Graveltocht
Gravelen is toch veel rechtdoor rijden, vind ik, en mooie MTB paadjes links laten liggen.
Wel moet ik zeggen dat deze tocht me aangenaam verrast heeft door de mooie landschappen.
Wel waren er hier en daar pijltjes verdwenen, terwijl de meeste stukken goed afgepijld waren.
Ik denk dat er deze morgen geen controle meer is gebeurd op de geplaatste pijltjes.
Wel moet ik zeggen dat deze tocht me aangenaam verrast heeft door de mooie landschappen.
Wel waren er hier en daar pijltjes verdwenen, terwijl de meeste stukken goed afgepijld waren.
Ik denk dat er deze morgen geen controle meer is gebeurd op de geplaatste pijltjes.
-
stresskip
- Mountainbiker
Wat betreft de verdwenen pijlen.... we zijn deze morgen met 2 peronen vanaf 7 u het volledige parcours gaan narijden . Bleek dat er al pijlen verdwenen waren die we gisteren hadden opgehangen. Na correctie deze morgen bleek dat reeds om 10 u achter onze rug er pijlen verwenen waren . Dus onderweg na 10 u terug beginnen corrigeren. Zielige toestanden. Waar is het respect voor elkaars organisatie.Vooral aan de vogelkijkstand telkens pijlen verdwenen. Wij mogen niemand viseren maar we hebben zo een vermoeden dat ...
Toch wil ik alle deelnemers namens DLT Oostmalle van harte bedanken voor hun deelname en het begrip dat ze opbrengen voor deze situatie.
Marcel
Toch wil ik alle deelnemers namens DLT Oostmalle van harte bedanken voor hun deelname en het begrip dat ze opbrengen voor deze situatie.
Marcel
Voor de gemiddelde gravelaar wel.TaurineR wrote: Mon 18 Apr 2022 12:57 Gravelen is toch veel rechtdoor rijden, vind ik, en mooie MTB paadjes links laten liggen.
Ik rij gewoon de MTB tochten in Limburg met de gravelbike.
Ja, meer moeite kan je niet doen, alle begrip ervoor.stresskip wrote: Mon 18 Apr 2022 15:47 Wat betreft de verdwenen pijlen.... we zijn deze morgen met 2 personen vanaf 7 u het volledige parcours gaan narijden . Bleek dat er al pijlen verdwenen waren die we gisteren hadden opgehangen. Na correctie deze morgen bleek dat reeds om 10 u achter onze rug er pijlen verdwenen waren . Dus onderweg na 10 u terug beginnen corrigeren. Zielige toestanden. Waar is het respect voor elkaars organisatie.Vooral aan de vogelkijkstand telkens pijlen verdwenen. Wij mogen niemand viseren maar we hebben zo een vermoeden dat ...
Een oplossing ervoor is de GPS track daags op voorhand vrijgeven...