05.03.2022 - [ANT] Lippelo - Saleflamand.cc Nightride (Nieuwe Datum!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
saleflamand.cc
Mountainbiker

05.03.2022 - [ANT] Lippelo - Saleflamand.cc Nightride (Nieuwe Datum!!!)

Post by saleflamand.cc »

Aan de vooravond van de jeugdcross rond de terreinen van vvh Lippelo organiseren wij op zaterdag 5 maart de eerste Saleflamand.cc Nightride.

Je kan je met je mountain- of gravelbike inschrijven voor vier afstanden 13, 20, 33 of 40 km. Starten vanaf 18u tot 21u (Dan is het dus al donker he, plak maar best een extra licht op je helm)
Er is een bewaakte fietsparking, kleedkamers met douche, afspuitstand voor je fiets en pickup service in geval van pech voorzien.
Na de rit kan je aan een vuurtje nog gezellig napraten met een trappistje en ne pens.

Je kan alvast onze facebook of Instagram pagina volgen voor meer info en updates
www.facebook.com/saleflamand.cc
www.instagram.com/saleflamand.cc
Last edited by saleflamand.cc on Mon 28 Feb 2022 08:24, edited 3 times in total.
patje2
Mountainbiker

Re: 18.02.2022 - [ANT] Lippelo - Saleflamand.cc Nightride

Post by patje2 »

Met VWB lidkaart kan ik niet inschrijven via deze link dus geen korting bizar kunnen we op een andere manier voorschrijven en korting genieten of eventueel terplekke inschrijven?
saleflamand.cc
Mountainbiker

Post by saleflamand.cc »

Hoi Patrick,

Ze hadden ons vanuit Cycling Vlaanderen nochtans meegegeven dat je ook met je dertiendelig barcodenummer van vwb ook met korting kon inschrijven.
In ieder geval ter plekke inschrijven kan ook en dan kunnen we je zeker aan kortingtarief laten vertrekken.

cheers
saleflamand.cc
saleflamand.cc
Mountainbiker

Post by saleflamand.cc »

FAQ!
Q: Seg Saleflamand, da tochtje van ulle, hoeveel baar steek ik best op mijn koersbandjes?
A: Wel beste vriend, de toertocht zal voornamelijk door bossen en langs boerenwegeltjes gaan. Een mountainbike met wat profiel op de banden is toch de aangenaamste keuze. Met een gravelbike lukt het zeker ook maar hou er rekening mee dat, met de regen van de afgelopen dagen, er een paar vettige stukken tussen zullen zitten.

Q: Sjoekes, zo ne nightride is da parcours dan verlicht?
A: Wij kunnen garanderen dat de eerste 5 meter prachtig verlicht zullen zijn. De overige 39995 meter hebben we jammer genoeg niet van verlichting kunnen voorzien. Zorg dus zeker voor goede verlichting op je fiets en/of helm.

Q: VALT DAAR IETS TE ETEN?
A: Roept zo ni! Gene stress, na de toertocht kan je je verloren calorietjes terug aanvullen met ne lekkere pens/ballekes met appelmoes en een boke.

Q: Mijn vrouw/man is altijd kwaad als ik op vrijdagavond de gang vuil maak want de kuisvrouw is juist geweest.
A: Geen zorgen, naast een afspuitstand voor de fietsen zijn er ook douches voor dames en heren. Breng dus gewoon propere kleren en wa zeep mee en geen boze blikken op zaterdagochtend.

Q: Ik doe da eigenlijk ni zo graag, fietsen.
A: We don't judge, iedereen is vrijdagavond ook welkom om gewoon eentje te komen drinken aan de kantine.

Moest je nog een vraag hebben die hier niet tussen staat, contacteer ons gerust en wij helpen je graag persoonlijk verder!
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Gaat deze nog door met aangekondigde storm voor vrijdag ?
Jumping Jack
Mountainbiker

Post by Jumping Jack »

Het zwaartepunt van de storm wordt verwacht in de late namiddag en avond, dus idd wel iets om rekening mee te houden.
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

:-k vandaag gehoord dat deze geannuleerd is :-k
...en uitgesteld is naar een latere datum [-o<
Gezien de weersomstandigheden misschien een goede beslissing.

wel leuk gezien die FAQ :lol:
saleflamand.cc
Mountainbiker

Post by saleflamand.cc »

Jullie waren ons voor.

Jammer genoeg hebben we idd moeten annuleren ivm de storm.
We doen morgen wel nog van caféavond in de kantine.
Dus iedereen wel nog steeds welkom om gewoon eentje te komen drinken.

Van zodra er een nieuwe datum vastligt (we moeten dit even navragen bij alle instanties eerst) zal deze hier uiteraard ook gecommuniceerd worden.

Cheers en be safe.
Saleflamand.cc
Jumping Jack
Mountainbiker

Re: 18.02.2022 - [ANT] Lippelo - Saleflamand.cc Nightride (geannuleerd!!!)

Post by Jumping Jack »

Terechte beslissing, veiligheid boven alles!

Ik laad mijn lampekes alvast op.
Den Bees
Mountainbiker

Re: 18.02.2022 - [ANT] Lippelo - Saleflamand.cc Nightride (geannuleerd!!!)

Post by Den Bees »

Klopt het dat deze tocht op Zaterdag 05/03/2022 door gaat ?
Post Reply