Beste Absalonke,absalonke wrote: Thu 06 Jan 2022 18:24Beste,EDB1 wrote: Wed 05 Jan 2022 20:13 Een CST controle voor een buitenactiviteit???? Graag zou ik weten welke politieke idioot deze regel opgelegd heeft. Het zal er eens te meer voor zorgen dat ik jammer genoeg als zwartrijder zal meerijden.
Deze verplichte CST controle werd ons opgelegd door de gemeentelijke autoriteiten om een activiteit van meer dan 100 personen te organiseren.
Ik hoop dat je je er van bewust bent dat de mensen van onze organisatie hun eigen gezondheid op het spel zetten om er voor te zorgen dat de mountainbikers hun hobby kunnen beoefenen ....
Beste groeten.
Stephan Slachmuylders
met mijn bericht wil ik zeker geen kritiek op jullie organisatie geven, integendeel ik vind het moedig van jullie om in deze moeilijke tijden toch nog deze MTB-tocht te laten doorgaan. Ik wil enkel de beslissing van de politieke verantwoordelijken in vraag stellen om mensen zonder CST uit te sluiten terwijl dit voor een buitenactiviteit mijns insziens compleet onzinnig is. En het verbod om buiten een overdekte tent voor de inschrijvingen op te zetten is al even onbegrijpelijk. Daar kunnen jullie uiteraard zeker niets aan doen en als ik zondag meerijd zal ik op een of andere manier trachten mijn inschrijving te betalen. Maar de politieke coronapsychopaten zullen mij alvast niet binnen kunnen houden