Heb net een cube ltd 3 gekocht. Heb vandaag mijn eerste rit mee gereden. Ik kan u verzekeren dat die lx shifters model 2005 werken als de beste. Is wel rapid rise en dat moet wel een beetje wennen. Ik ben ook wel tevreden van de manitou vork hoor . Is meer dan voldoende voor in het vlaamse hoogland. het fietske doet meer dan behoorlijk wat van hem gevraagd word. Ik zou niet echt weten waarom een 5 te kopen als je niet van plan bent om in het gebergte te rijden. Trouwens de 3 is getest vorig jaar in oktober met 4 andere fietsen (commencal,ghost,gazelle en andere weet ik nie meer)en kwam er veruit het beste uit.De test ging door in de pyreneeen.
groetjes.
Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
dealers Cube
Weet iemand waar ik een lijst van de cube dealers in België kan vinden?
Ik ga een nwe bike kopen en zie de nwe cube LTD 3 (LX disc) wel zitten, volgens mij is er prijs/kwaliteit op dit moment niet echt een betere bike te vinden, of heeft iemand daar een andere mening over?
Maar blijkbaar zijn der niet zoveel dealers die cube verdelen. Ik zoek een dealer in de Kempen!
greetz
Ik ga een nwe bike kopen en zie de nwe cube LTD 3 (LX disc) wel zitten, volgens mij is er prijs/kwaliteit op dit moment niet echt een betere bike te vinden, of heeft iemand daar een andere mening over?
Maar blijkbaar zijn der niet zoveel dealers die cube verdelen. Ik zoek een dealer in de Kempen!
greetz
Janssen in Genk
viper, granville, scott usa, thompson, trek, specialized, ridley, storck, en CUBE
ben content van janssen, goede service
www.janssenfietsplezier.be
Maar als je toch van de kempen bent, zou je dan niet beter tot duitsland rijden? veel goedkoper. En kijk eens op www.bike-discount.de, daar kost de LTD 5 zelfs minder als de LTD 3 hier in België!
viper, granville, scott usa, thompson, trek, specialized, ridley, storck, en CUBE
ben content van janssen, goede service
www.janssenfietsplezier.be
Maar als je toch van de kempen bent, zou je dan niet beter tot duitsland rijden? veel goedkoper. En kijk eens op www.bike-discount.de, daar kost de LTD 5 zelfs minder als de LTD 3 hier in België!
Vergeet vooral niet hun 'huismerk' RADON. Hebben dezelfde kaders als een Cube, maar worden zelf samengesteld in hun ateliers. Prachtige bikes en een afmontage die qua prijs/kwaliteit is om u tegen te zeggen. 'k Spreek uit ervaring, rijd nu al zo'n 2 maanden op een RADON en heb me dat nog geen moment beklaagd.JanMan wrote:ghost en cube zijn daar de grote merken.fast Jean wrote:ah merci,
ik wist niet da ze daar ook cube hadden
van Stevens had ik nog nooit gehoord... na wat opzoekwerk: ook wel enkele mooie bikes!
greetz
Greetz
BeeVee