idd, in de Ardennen heb je een pak minder recuperatie en veel steilere klimmetjes
maar 1150hm op 55km zal voor mij ietske te zwaar zijn in deze weersomstandigheden.... 800hm op 55km zal mij al beter liggen
zijn er anders geïnteresseerden om tesamen eventueel de 45km te doen?
Raid Sart-Tilman 13/03/05
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bike-smurf
- Mountainbiker
Steven® wrote:Niemand een idee welke waarde de juiste is?? Toch wel een verschil van een dikke 300 hm's!Gunter wrote:zie wel een groot verschil in hm's tss hun site (827hm) en die van zoenk (1150hm)
op wat mogen we rekenen want 1150hm op 55km is wel al een serieus pak hé!
dat maak toch nie veel uit , ge moet hem gewoon rijden .
Ik kijk daar nie naar voor zo'n afstandjes . In de ardennen is het gewoon altijd maar op en af .
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
- Splenter
- Mountainbiker
Hoi blubbers. Is er toevallig ergens een goeie ziel die nog een plaatsje overheeft in zijn auto en die zondag via Leuven rijdt? En waarmee ik bovendien nog mag meerijden? Uur van vertrek maakt mij niet uit, maar ik wil wel het brevet rijden (ten laatste om 11u30 dus). O ja, en die joviale ziel mag ook geen fietsrek hebben met bevestiging aan de crankarmen, carbon verdraagt dat niet zo goed. Verder heb ik geen eisen
(:)
saluti a tuti
saluti a tuti
Ga ik ook zeker doen, al waren het 1500 hm's!jo wrote:Steven® wrote:Niemand een idee welke waarde de juiste is?? Toch wel een verschil van een dikke 300 hm's!Gunter wrote:zie wel een groot verschil in hm's tss hun site (827hm) en die van zoenk (1150hm)
op wat mogen we rekenen want 1150hm op 55km is wel al een serieus pak hé!
Ik kijk daar nie naar voor zo'n afstandjes . In de ardennen is het gewoon altijd maar op en af .
Ma is gewoon interessant om te weten hoeveel hm's er nog overwonnen moeten worden als ge aant rijden zijt. Als ge een hoogtemeter gebruikt natuurlijk!
vind het aantal hm's nuttig om te weten om in te schatten hoe zwaar de tocht zal zijn ogv de fysiekSteven® wrote:Ga ik ook zeker doen, al waren het 1500 hm's!jo wrote:Steven® wrote: Niemand een idee welke waarde de juiste is?? Toch wel een verschil van een dikke 300 hm's!
Ma is gewoon interessant om te weten hoeveel hm's er nog overwonnen moeten worden als ge aant rijden zijt. Als ge een hoogtemeter gebruikt natuurlijk!