De 13/3 ga ik in Sart-Tilman een chronootje rijden, in Geel zal ik dus niet starten.
De 20e in Lille dan wil ik wel eens proberen zo'n duathlon mee te doen. 't is al wel weer een half jaar geleden dat ik nog eens gelopen heb, maar 3km is maar een pruts, dat moet wel lukken.
Volgende week toch voor de zekerheid nog maar eens testen.
13/3/05 Run-Bike-Run Geel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
er wordt in duathlons wel heel snel gelopen, toch zeker de eerste loop
als goede fietser kun je veel meer verliezen in het lopen dan je kan winnen in het MTB (tenzij het een heel sterk technisch parcours is)
ik zou toch maar een poging doen om een looptraining in te lassen, en dan specifiek op weerstand, anders lukt het nooit in zo'n korte tijd enig niveau te halen
als goede fietser kun je veel meer verliezen in het lopen dan je kan winnen in het MTB (tenzij het een heel sterk technisch parcours is)
ik zou toch maar een poging doen om een looptraining in te lassen, en dan specifiek op weerstand, anders lukt het nooit in zo'n korte tijd enig niveau te halen
-
kfcdenbiker
- Mountainbiker
Post by kfcdenbiker »
mijn vrouwke is verleden week mee het terrein gaan verkennen,Flip FSR wrote:Kan er mij iemand iets vertellen over het terrein? Lopen op harde ondergrond
of in het bos?
het rijden zou bijna altijd int bos zijn en een klein stukje op de weg.
het lopen zou half half zijn.
Deelname kan ik waarschijnlijk op mijn buik schrijven
Heb nog steeds te veel last van mijn beenvliesontsteking(dat heb je als je te veel ineens begint te trainen)Ik had nog nooit veel gelopen en ben ermee begonnen om wat af te vallen,maar nu zit ik dus met die zever waar zoveel beginde lopers last van hebben.Deze week nog naar de dokter,maar heb er toch geen goed oog in.

Heb nog steeds te veel last van mijn beenvliesontsteking(dat heb je als je te veel ineens begint te trainen)Ik had nog nooit veel gelopen en ben ermee begonnen om wat af te vallen,maar nu zit ik dus met die zever waar zoveel beginde lopers last van hebben.Deze week nog naar de dokter,maar heb er toch geen goed oog in.
Het zal nies worden
deze avond terug naar de dokter geweest en hij heeft moeten toegeven dat hij iets te snel was met zijn conclusie vorige week.
Ik heb een onsteking aan een pees of spier vlak naast het beenvlies.
Maar deze loopt door mijn enkel tot onder mijn voet.
Man man man toch,ik vind het echt jammer.Mag ook niet te veel inspanningen leveren met de fiets.
Goede nieuws is dat ik een weekje rust moet nemen en dwat pillen slikken en ijs op de voet.Nadien zou ik er van af moeten zijn.
Laat ons hopen.
deze avond terug naar de dokter geweest en hij heeft moeten toegeven dat hij iets te snel was met zijn conclusie vorige week.
Ik heb een onsteking aan een pees of spier vlak naast het beenvlies.
Maar deze loopt door mijn enkel tot onder mijn voet.
Man man man toch,ik vind het echt jammer.Mag ook niet te veel inspanningen leveren met de fiets.
Goede nieuws is dat ik een weekje rust moet nemen en dwat pillen slikken en ijs op de voet.Nadien zou ik er van af moeten zijn.
Laat ons hopen.