Hallo,
Ben 27 en van Haacht. Ik zie ook nog groen achter mijn oren wat mtb betreft. Ik zoek ook achter mensen die in't weekend tourkes gaan doen in omgeving Leuven. Zou het is niet leuk zijn om met z'n allen gewoon eens af te spreken om een tochtje te doen in het Leuvense? Ik denk bv aan de bloso-routes in heverlee?
Omgeving Leuven
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
aah, Leuvense studenten.
Ik zit in Heverlee op kot en studeer eerste bach LO.
Kheb mijne koersfiets hier op de rollen staan, maar wanneer het wat mooier weer wordt, zou ik toch graag buiten gaan rijden.
Krij wel goe door, kwestie van te trainen eh.
Ik rij MTB competitie, dus wie zich eens wil meten met mij, moet maar iets laten weten.
stuur maar een mailke naar drieshollanders@gmail.com
hopenlijk tot een van dees
Ik zit in Heverlee op kot en studeer eerste bach LO.
Kheb mijne koersfiets hier op de rollen staan, maar wanneer het wat mooier weer wordt, zou ik toch graag buiten gaan rijden.
Krij wel goe door, kwestie van te trainen eh.
Ik rij MTB competitie, dus wie zich eens wil meten met mij, moet maar iets laten weten.
stuur maar een mailke naar drieshollanders@gmail.com
hopenlijk tot een van dees
iemand zin om als de dagen wat lengen 's avonds af en toe den BLOSO tour te doen in het meerdaalwoud, liefst de drie lussen. vertrek aan sportkot rond 18u en als het nog langer licht is 18u30. wouste@yahoo.co.uk
groetjes
groetjes