CORONA - MAATREGELEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Donkey@base.be
Mountainbiker

CORONA - MAATREGELEN

Post by Donkey@base.be »

Het onderwerp lijkt me evident om op te nemen. Niemand zit er op te wachten maar het kan niet anders dan dat we maatregelen mogen verwachten om de corona-epidemie te beperken. Misschien laat men het nog over aan de burgemeesters maar ik denk dat een algemene maatregel niet lang meer uitblijft. Vooral inschrijvingen in bvb kantines kan wel eens gezien worden als een "gevaarlijk" iets mbt besmettingen. Iemand een reactie ?
Mountainbike.be
Forum beheerder

Re: CORONA - MAATREGELEN

Post by Mountainbike.be »

Goede post van Donkey!
Plaats hier u meldingen omtrent COVID-19
Heb je weet van maatregelen op een VTT of wedstrijd, laat het dan hier weten.
_Knarf_
Mountainbiker

Post by _Knarf_ »

Oud Heverlee 15 maart is afgelast.
Luhmann
Mountainbiker

Post by Luhmann »

_Knarf_ wrote:Oud Heverlee 15 maart is afgelast.
werd op 23/2 op hun website aangekondigd, geen verband met recente gebeurtenissen dus

https://www.svk-oh.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
_Knarf_
Mountainbiker

Post by _Knarf_ »

Luhmann wrote:
_Knarf_ wrote:Oud Heverlee 15 maart is afgelast.
werd op 23/2 op hun website aangekondigd, geen verband met recente gebeurtenissen dus

https://www.svk-oh.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat wou ik eigenlijk erbij vermelden dat ik niet zeker was of dit met corona te maken had.
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

Donkey@base.be wrote:Het onderwerp lijkt me evident om op te nemen. Niemand zit er op te wachten maar het kan niet anders dan dat we maatregelen mogen verwachten om de corona-epidemie te beperken. Misschien laat men het nog over aan de burgemeesters maar ik denk dat een algemene maatregel niet lang meer uitblijft. Vooral inschrijvingen in bvb kantines kan wel eens gezien worden als een "gevaarlijk" iets mbt besmettingen. Iemand een reactie ?
Als de inschrijvingen al een probleem zouden vormen dan moeten we ook niet meer staan aanschuiven aan de kassa in het warenhuis
Donkey@base.be
Mountainbiker

Post by Donkey@base.be »

Den Bees : het verschil is wel dat we er niet buiten kunnen om inkopen te doen. Daartegenover is een inschrijving van een toertocht , met soms 100 wachtenden tegelijk, veel minder noodzakelijk. Nog eens ik ben er niet op uit om geen toertocht te rijden, integendeel ! Er worden momenteel langs alle kanten sporthallen gesloten. Meestal zijn er slechts een beperkt aantal mensen tegelijk in de sporthal aanwezig . Veel minder dan 100.
_Knarf_
Mountainbiker

Post by _Knarf_ »

Er wordt ook aangeraden om niet te eten/drinken aan bevoorrading maar eigen dingen mee te nemen.
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

De tochten op zichzelf vormen geen probleem, wel het inschrijven, bevoorrading, toiletbezoek en de degustaties achteraf. OM te zwijgen van het snot van een mededeelnemer dat zo je gezicht inwaait.... =;
Last edited by De Wreter on Thu 12 Mar 2020 16:05, edited 1 time in total.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Niet in België maar wel veel Belgen die elk jaar deelnemen. De Cassel trophy is afgelast/verplaatst naar 6 september als rechtstreeks gevolg van de corona
Post Reply