08.03.2020 - Ravels-Eel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 08.03.2020 - Ravels-Eel
leuk parkoer met veel afwisselingen,goed berijdbaar geen al te lange baggerstroken,goed geamuseerd ,enkel de laatste km de fut uit de benen door de wind en een beetje regen
kom zekers terug volgende keer
kom zekers terug volgende keer
-
Donkey@base.be
- Mountainbiker
Post by Donkey@base.be »
Mij vielen de omstandigheden goed mee. Was er niet helemaal gerust in want als je wat rondrijd zie je hier en daar heel veel water staan. Maar op het parcours gisteren was het dus heel goed te doen. Proficiat en bedankt voor deze puike organisatie !
Mag ik het filmje lenen voorop onze site/facebook (wtc-mtb-deneel)?Den jjag wrote:Filmpje van de 35 km:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Met welk programma heb je dit filmpje aan elkaar gezet ?Den jjag wrote:Filmpje van de 35 km:
-
Den jjag
- Mountainbiker
Geen probleem.broecki wrote:Mag ik het filmje lenen voorop onze site/facebook (wtc-mtb-deneel)?Den jjag wrote:Filmpje van de 35 km:
-
Den jjag
- Mountainbiker
Vroeger met Windows movie maker, nu met een programma dat bij foto's zit op mijn computer.Den Bees wrote:Met welk programma heb je dit filmpje aan elkaar gezet ?Den jjag wrote:Filmpje van de 35 km:
De naam ken ik niet;
Als je het programma open doet en bij help > info ,ga je het te weten komenDen jjag wrote:Vroeger met Windows movie maker, nu met een programma dat bij foto's zit op mijn computer.Den Bees wrote:Met welk programma heb je dit filmpje aan elkaar gezet ?Den jjag wrote:Filmpje van de 35 km:
De naam ken ik niet;