fietsdodentocht
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
De dodentocht is dit hetzelfde traject of de wandelaars te bornem en wanneer gaat dit evenement door
fietsdodentocht
Re: fietsdodentocht
leitz_2 wrote:ik ga hem toch rijden..ben al een beetje aan het oefenen maar moet nog veel km in de benen hebben...rijd nu al 50 km met een gemiddelde van 27,5..heb geen idee of dat traag is of te doen....denk niet dat ik de 100 km zal rijden aan hetzelfde tempo...tips zijn altijd welkom
Probeer er gewoon van te genieten, en hou rekening met diegenen die zulke ritten een keer per jaar doen.
- the nighthawk
- Mountainbiker
Post by the nighthawk »
het is goeg als training maar opletten voor de zondag pilotenleitz_2 wrote:yo people...zijn er soms bikers die de fietsdodentocht al gereden hebben en is dat meer voor mtb of voor de wielertoerist...ik denk eraan om zelf eens mee te rijden...
- MaC'Red
- Mountainbiker
waarom zou die snelheid niet goed zijn mss ??? zoals I-mac zegt gewoon genieten van de omgeving want het is toch geen koers zeker.i-Mac wrote:leitz_2 wrote:ik ga hem toch rijden..ben al een beetje aan het oefenen maar moet nog veel km in de benen hebben...rijd nu al 50 km met een gemiddelde van 27,5..heb geen idee of dat traag is of te doen....denk niet dat ik de 100 km zal rijden aan hetzelfde tempo...tips zijn altijd welkom
Probeer er gewoon van te genieten, en hou rekening met diegenen die zulke ritten een keer per jaar doen.
ik meende dat ge in Pamel - Roosdaal ook kon vertrekken of is dat veranderd ?? ik denk dat ik ook es ga deelnemen dit jaar, als ik de regiotour kan uitrijden zal deze zeker wel gaan denk ik
Gizmo