fietsdodentocht

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
DjJoe
Mountainbiker

fietsdodentocht

Post by DjJoe »

8) yo people...zijn er soms bikers die de fietsdodentocht al gereden hebben en is dat meer voor mtb of voor de wielertoerist...ik denk eraan om zelf eens mee te rijden...
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

twee jaar geleden volledig op de weg (100km) en met 2 serieuze (korte) beklimmingskes derin. ik was toen 14 en reed hem vrij vlot uit hoor, dus het parcours is niet al te zwaar :)
Gino
Mountainbiker

Post by Gino »

heb hem al 3 maal uitgereden 1x MTB en 2x racefiets
best was met race fiets
is wel is leuk om te doen maar wel oppassener zitten daar kiekens tussen die maar 1x per jaar op de vlo komen en dan den held willen uithandgen

Gino
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

De dodentocht is dit hetzelfde traject of de wandelaars te bornem en wanneer gaat dit evenement door
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

DjJoe
Mountainbiker

fietsdodentocht

Post by DjJoe »

:-D ik ga hem toch rijden..ben al een beetje aan het oefenen maar moet nog veel km in de benen hebben...rijd nu al 50 km met een gemiddelde van 27,5..heb geen idee of dat traag is of te doen....denk niet dat ik de 100 km zal rijden aan hetzelfde tempo...tips zijn altijd welkom
i-Mac
Kerstman

Re: fietsdodentocht

Post by i-Mac »

leitz_2 wrote::-D ik ga hem toch rijden..ben al een beetje aan het oefenen maar moet nog veel km in de benen hebben...rijd nu al 50 km met een gemiddelde van 27,5..heb geen idee of dat traag is of te doen....denk niet dat ik de 100 km zal rijden aan hetzelfde tempo...tips zijn altijd welkom

Probeer er gewoon van te genieten, en hou rekening met diegenen die zulke ritten een keer per jaar doen.
the nighthawk
Mountainbiker

Post by the nighthawk »

leitz_2 wrote:8) yo people...zijn er soms bikers die de fietsdodentocht al gereden hebben en is dat meer voor mtb of voor de wielertoerist...ik denk eraan om zelf eens mee te rijden...
het is goeg als training maar opletten voor de zondag piloten
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ik vind het maar een slappe benaming voor 100km...
De dodentocht te voet vind ik zijn naam waardig maar met de fiets moet dit toch minstens het dubbele zijn om zo'n naam te mogen krijgen, niet?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

i-Mac wrote:
leitz_2 wrote::-D ik ga hem toch rijden..ben al een beetje aan het oefenen maar moet nog veel km in de benen hebben...rijd nu al 50 km met een gemiddelde van 27,5..heb geen idee of dat traag is of te doen....denk niet dat ik de 100 km zal rijden aan hetzelfde tempo...tips zijn altijd welkom

Probeer er gewoon van te genieten, en hou rekening met diegenen die zulke ritten een keer per jaar doen.
waarom zou die snelheid niet goed zijn mss ??? zoals I-mac zegt gewoon genieten van de omgeving want het is toch geen koers zeker.
ik meende dat ge in Pamel - Roosdaal ook kon vertrekken of is dat veranderd ?? ik denk dat ik ook es ga deelnemen dit jaar, als ik de regiotour kan uitrijden zal deze zeker wel gaan denk ik :roll: .

Gizmo 8)
Post Reply