25.01.2020 - Jabbeke - 25e VTT Permeketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
i-Mac
Kerstman

Re: 25.01.2020 - Jabbeke - 25e VTT Permeketocht

Post by i-Mac »

plummecrosser wrote:Voor deze tocht zou ik zeker een dag verlof nemen, voor mij veruit de beste bos rally uit West Vlaanderen, spijtig te horen dat er weer enkele DWAZEKLOTEN TE GIERIG ZIJN OM AMPER 4 EURO TE BETALEN EN DEZE AL VRIJDAG TE RIJDEN jullie helpen ieder organisatie naar de kloten
Is dit dan op privé stukken? Dat is absoluut af te keuren.
Of spreek je in het algemeen? In dat laatste geval moet je rekening houden dat er mensen zijn die weekends werken, en op andere afspreken om te gaan biken. Ik ben daar één van.
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

i-Mac wrote:
plummecrosser wrote:Voor deze tocht zou ik zeker een dag verlof nemen, voor mij veruit de beste bos rally uit West Vlaanderen, spijtig te horen dat er weer enkele DWAZEKLOTEN TE GIERIG ZIJN OM AMPER 4 EURO TE BETALEN EN DEZE AL VRIJDAG TE RIJDEN jullie helpen ieder organisatie naar de kloten
Is dit dan op privé stukken? Dat is absoluut af te keuren.
Of spreek je in het algemeen? In dat laatste geval moet je rekening houden dat er mensen zijn die weekends werken, en op andere afspreken om te gaan biken. Ik ben daar één van.
Privestukken,
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

Witte79 wrote:Om 13u00 aangezet met ons 3. Twas were ne rit voor je vingers af te likken. Wat een parcours!!!
Bosjes, dreven, wegels en dan de talud.
Bedankt en tot de pizza rit :).

Gr Witten aka Robert
dit was de pizzarit die nu de croque-rit geworden is
ben de beer
Mountainbiker

Post by ben de beer »

Waar en wanneer zijn de foto's van de tocht te zien ?
Post Reply