weer typisch Belgisch zeker ... Nys is een ab-so-lu-te topper, zo simpel is dat. de 2 seizoenen op topniveau combineren is niet mogelijk, maar dat deed / doet bv Frischknecht ook niet. wel accenten leggen, MTB als hoofdoel en dan bv een WK veldrijden uitkiezen (zoals in '97 toen ie zilver behaalde als -- toen al -- volledig mtb'er). nys zal het omgekeerd proberen, veldrijden altijd op plaats één en het hele seizoen als doel, 1 belangrijk piekmoment met de mtb --> Peking 2008. zo is het zeker mogelijk, maar er staan van oktober tot februari in het veldrijden en dan van maart tot september op de mtb is niet meer mogelijk in deze tijden, net zoals weg + veld je ook niet meer beiden op topniveau kunt combineren.slow motion wrote:Yep, Djernis en Frischi hebben het beiden gepresteerd.manitou. wrote:hier ben ik het totaal niet mee eens
er zijn er die de twee wel hebben gecombineerd en in beide discipline's vrij goede tot zeer goede resultaten behaalde
zoals djernis ,friesknecht en nog een paar andere
Met alle respect voor Nijs, maar om hem te gaan vergelijken met deze twee heren
Sven Nys -- mountainbiker
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
morreboefer
- Mountainbiker
Post by morreboefer »
- slow motion
- Mountainbiker
-
morreboefer
- Mountainbiker
Post by morreboefer »
enkele dagen geleden ben ik sven nys tegengekomen en dat op ... een mountainbike. hij ging wel goed vooruit moet ik zeggen, maar ja in vgl met mij is dat mss niet zo'n prestatie 
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Dat 'em maar naar Spa en Houffa komt volgende maand, ook al is 'em niet top, dan kan 'em eens kennismaken met de concurrentie! Ook al rijden ze hem op een ronde (of meer), het is een begin!
-
morreboefer
- Mountainbiker
Post by morreboefer »
eerste wedstrijd is op 17 juli het BK, als dat ietwat meevalt ook op 31 juli het EK.
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
17 juli... dan is het mtb jaar bijna om!!! Ach 2008 is nog ver, we zullen wel zien!morreboefer wrote:eerste wedstrijd is op 17 juli het BK, als dat ietwat meevalt ook op 31 juli het EK.
[quote="morreboefer"]enkele dagen geleden ben ik sven nys tegengekomen en dat op ... een mountainbike. hij ging wel goed vooruit moet ik zeggen, maar ja in vgl met mij is dat mss niet zo'n prestatie
[/quote]
Tzal toch wel een aanpassingeske worden die niet te onderschatten is. Ipv een uurke alles geven, doseren over 2 à 3 uur en wat meer force gebruiken uit het bovenlichaam.
Tzal toch wel een aanpassingeske worden die niet te onderschatten is. Ipv een uurke alles geven, doseren over 2 à 3 uur en wat meer force gebruiken uit het bovenlichaam.
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Dan weet hij direct wat hem te wachten staatTITTYMAN wrote:Tzal toch wel een aanpassingeske worden die niet te onderschatten is. Ipv een uurke alles geven, doseren over 2 à 3 uur en wat meer force gebruiken uit het bovenlichaam.morreboefer wrote:enkele dagen geleden ben ik sven nys tegengekomen en dat op ... een mountainbike. hij ging wel goed vooruit moet ik zeggen, maar ja in vgl met mij is dat mss niet zo'n prestatie
[quote="Magura"][quote="TITTYMAN"][quote="morreboefer"]enkele dagen geleden ben ik sven nys tegengekomen en dat op ... een mountainbike. hij ging wel goed vooruit moet ik zeggen, maar ja in vgl met mij is dat mss niet zo'n prestatie
[/quote]
Tzal toch wel een aanpassingeske worden die niet te onderschatten is. Ipv een uurke alles geven, doseren over 2 à 3 uur en wat meer force gebruiken uit het bovenlichaam.[/quote]
Dan weet hij direct wat hem te wachten staat[/quote]
lol, idd
Tzal toch wel een aanpassingeske worden die niet te onderschatten is. Ipv een uurke alles geven, doseren over 2 à 3 uur en wat meer force gebruiken uit het bovenlichaam.[/quote]
Dan weet hij direct wat hem te wachten staat[/quote]
lol, idd