en het eerste wa u ma zegt als ge naar huis belt om te zegge da ge gecrasht zijt en in de kliniek ligt, is vrage of er iets aan uwe velo isGiacomelli wrote:ik ook en instinctiek het eerste wat een mens (alez ik toch) doet als hij met zijn façade in de modder ligt is kijken of iemand het gezien heeft zenne.piefkie wrote:Ik ga regelmatig op mijn bek, maar dat heb ik er voor over.
die schoon poepkes zijn spijtig genoeg wel aan het uitsterven in de bossen.
Sporten zit'em ook in het hoofd
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
ShortStuff
- Mountainbiker
Post by ShortStuff »
Sporten zit heel zeker in je hoofd. Een lichaam is gemaakt om te bewegen. Onze spieren en gewrichten zijn daar het bewijs van want als we niet gemaakt waren om te bewegen zouden we ze niet hebben.
Maar als we in ons hoofd vertelle van: foert! Kga nog is op de bank zitten met ne vieze cola en ne vettige friet dan zal het lichaam uiteraard niet bewegen. Wat de geest niet kan zal het lichaam niet uit zichzelf doen.
Met de juiste mentaliteit kan iedereen alles bereiken wat hij/zij wil. De enige grenzen die er bestaan zijn degenen die we onszelf op leggen in ons hoofd.
Enfin..... Kwou me der is tussen gooien. :)
Maar als we in ons hoofd vertelle van: foert! Kga nog is op de bank zitten met ne vieze cola en ne vettige friet dan zal het lichaam uiteraard niet bewegen. Wat de geest niet kan zal het lichaam niet uit zichzelf doen.
Met de juiste mentaliteit kan iedereen alles bereiken wat hij/zij wil. De enige grenzen die er bestaan zijn degenen die we onszelf op leggen in ons hoofd.
Enfin..... Kwou me der is tussen gooien. :)
- ghostinaction
- Mountainbiker
Post by ghostinaction »
ik fret toch is gere en vettig frutje ze ^_^
mee hollaandse yammeneis (mayoneise)
mee hollaandse yammeneis (mayoneise)