Sporten zit'em ook in het hoofd

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
krisse
Mountainbiker

Post by krisse »

Giacomelli wrote:
piefkie wrote:Ik ga regelmatig op mijn bek, maar dat heb ik er voor over.

die schoon poepkes zijn spijtig genoeg wel aan het uitsterven in de bossen.
ik ook en instinctiek het eerste wat een mens (alez ik toch) doet als hij met zijn façade in de modder ligt is kijken of iemand het gezien heeft zenne.
en het eerste wa u ma zegt als ge naar huis belt om te zegge da ge gecrasht zijt en in de kliniek ligt, is vrage of er iets aan uwe velo is #-o
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Zo heb ik ook al een aantal mensen tegengekomen. Grellig kreperen, maar toch eerst vragen of hun bike nog in orde is.
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Da's toch 't belangrijkste hé, die bike 8-[
krisse
Mountainbiker

Post by krisse »

kunde gelove dak hem na de val zelfs ni meer terugvond 8-[ gelukkig keek ik in de gracht :bounce:
Dingo
Mountainbiker
Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Post by Dingo »

piefkie wrote:...

Ik ben eerder een toerist/natuurliefhebber op de bike Vogeltjes, reetjes, lekker poepkes, mooie bloempjes, bergjes, ....
Alhoewel bij mij is het toch ook vaak een teken om er eens efkes alles uit te persen....
Rare keren ... :roll:
somy
Mountainbiker

Post by somy »

ikzelf heb ook dat gevoel, wanneer het een zware tt is heb ik geen probleem maar als het er een is van niemendallen dan begin ik ook te veel te denken en zeker als ik dan in mijnen maat zijn wiel hang
bellinkx
Mountainbiker

Post by bellinkx »

woehaaaa
om te scheuren hier
toffe site
ikzelf rij op een doodsimpele, spotgoedkope MTB, en ik vind dat de meeste van die "echte" eerder kijken naar de fiets die een ander bij heeft en als die "goedkoper" is steken ze een tandje bij

Maaar dat moet je net bij doen! hehe
ik steek er dan 3 bij en byby :drunk:
roveny
Mountainbiker

Post by roveny »

groot gelijk !
rij die mannen hun sokken uit !
money does not count, only pleasure

R. 8)
ShortStuff
Mountainbiker

Post by ShortStuff »

Sporten zit heel zeker in je hoofd. Een lichaam is gemaakt om te bewegen. Onze spieren en gewrichten zijn daar het bewijs van want als we niet gemaakt waren om te bewegen zouden we ze niet hebben.

Maar als we in ons hoofd vertelle van: foert! Kga nog is op de bank zitten met ne vieze cola en ne vettige friet dan zal het lichaam uiteraard niet bewegen. Wat de geest niet kan zal het lichaam niet uit zichzelf doen.

Met de juiste mentaliteit kan iedereen alles bereiken wat hij/zij wil. De enige grenzen die er bestaan zijn degenen die we onszelf op leggen in ons hoofd.

Enfin..... Kwou me der is tussen gooien. :)
ghostinaction
Mountainbiker

Post by ghostinaction »

ik fret toch is gere en vettig frutje ze ^_^
mee hollaandse yammeneis (mayoneise)
Post Reply