08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 2019

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
_Knarf_
Mountainbiker

Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201

Post by _Knarf_ »

disc wrote:Splitsingsborden niet aanwezig :roll: :roll: . Waren meer dan groot genoeg en na de splitsing hing er nog eens een bevestiging op welke afstand je zat.

Samenvattend: dikke pluim, doe zo voort en laat je niet leiden door de enkele 'negatieve' commentaren. Het zijn vooral de 'azijnpissers' die de sociale media beheersen.
Hopelijk houden ze voet bij stuk en blijven ze inderdaad volgend jaar weg
Zoals hier al 4 keer is gezegd. Iedereen die fout is gereden heeft dat gedaan omwille van een gele pijl reeds voor de eerste splitsing. Dus we zijn nooit aan een splitsing doorgekomen.

Ik vraag me trouwens af van wat al die andere pijlen eigenlijk waren ? Wat was dan daar nog allemaal te doen ?
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

_Knarf_ wrote:
Zoals hier al 4 keer is gezegd. Iedereen die fout is gereden heeft dat gedaan omwille van een gele pijl reeds voor de eerste splitsing. Dus we zijn nooit aan een splitsing doorgekomen.

Ik vraag me trouwens af van wat al die andere pijlen eigenlijk waren ? Wat was dan daar nog allemaal te doen ?
Op het Zilvermeer was er de Crosscup loop...
KVSK Unitedfan
Mountainbiker

Post by KVSK Unitedfan »

kevx wrote:
_Knarf_ wrote:

Op het Zilvermeer was er de Crosscup loop...
Crosscup blijft op het Zilvermeer zelf, die gaan niet buiten het domein.

Op zondag was er ook een toertocht in Luyksgestel, maar dat parcours kwam niet in België.
Geen idee waar juist het heikele punt op zaterdag was ...
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

ik dacht dat één vn die andere pijlen het parcour van sunparcs zelf was ,de derde soort weet ik ook niet waren gewoon gele pijlen zonder tekst,de twee andere soorten pijlen daar stond tekst op ,onderandere sunparks ,en die wij moesten volgen weetk niet meer welke tekst daarop stond
palmfluiter
Mountainbiker

Post by palmfluiter »

De oplossing was er al voor we vertrokken. We kostten een gpx-file downloaden en op onze gps zetten.
Het moment dat er een afwijking was gaf hij een signaal of kwam er ."parcour verlaten" op.
wimwimwim
Mountainbiker

Post by wimwimwim »

ben de beer wrote:Ik heb zaterdag en zondag gefietst en geen enkele maal mis gereden ,denk dat het allemaal fietsers zijn die absoluut zo hoog mogelijk gemiddelde willen hebben die overal voorbij willen waar hét niet kan,kinderen omver rijden (zoals mijn kleinzoon zaterdag)en dan klagen dat ze ergens een pijl niet gezien hebben!
Blij dat jij nergens verkeerd gereden bent, en zonde van het incident met je kleinzoon.
Ik heb zaterdag 115km afgewerkt aan 33 per uur, minstens 7 kinderen ondersteboven gereden en op de koop toe een nieuwe singletrack gecarved tussen een aantal jonge boompjes. Mijn dag was dus top! :Sarcasm :roll:

We geven hier met z'n allen opbouwende kritiek zodat de organisatie volgend jaar enkele zaken kan verbeteren. Het klopt dat we verkeerd reden aan de eerste brug bij het kanaal doordat er daar ergens een extra pijl hing. Wil dit zeggen dat de organisatie daar schuld aan had? Nee, niet persé. Wil dat zeggen dat wij snelheidsduivels, vernielers, kindermoordenaars zijn? Nogmaals nee.

Gelieve dus je 'domme' opmerkingen voor jezelf te houden, deze helpen niemand vooruit
(En de kans is klein dat je doelwit hier aanwezig is)
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

wimwimwim wrote:Gelieve dus je 'domme' opmerkingen voor jezelf te houden, deze helpen niemand vooruit
(En de kans is klein dat je doelwit hier aanwezig is)
WA voor gestampte boer ben jij man. Als het over domme opmerkingen gaat kan jou reactie wel tellen.
_Knarf_
Mountainbiker

Post by _Knarf_ »

Facepalm
ben de beer
Mountainbiker

Post by ben de beer »

Voelt er hier zich iemand aangesproken !
palmfluiter
Mountainbiker

Post by palmfluiter »

Hij is van de Limburg.. In Vlaams Brabant zullen we hem niet tegen komen.
Post Reply