08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 2019
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
anne-sophie
- Mountainbiker
Re: 08 - 11.11.2019 - Mol - Sunparks Mountainbikeweekend 201
Post by anne-sophie »
ik kom zaterdag de 50k doen , kijk er naar uit 
Antwoord op vraag Petruske: Volg de 45 km tot 4 km voorbij de bevoorrading aan de splitsing 65-45 // 25 - kids en volg van daaruit de 25 km. Op het einde zit je dan aan iets meer dan 35 km.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Valt het daar wat mee qua drukte s'morgens?
Moeten wij hieronder verstaan dat jiij een elektrische fiets nodig hebt om in de Antwerpse Kempen aan de finish te geraken ?Supernaut wrote: Antwerpse kempen , ik fiets deze tocht met de fiets van mijn oma
Aanwezig voor de 105km in mijn achtertuin
@jasro, modderstroken zal meevallen. Grond kan hier veel water verdragen, hier en daar wat plassen maar daar kan je omheen rijden.
@frits motaar, drukte valt mee. Nergens file rijden
@Erik.B, geen probleem om tocht met gravelbike en/of cyclocross fiets te rijden.
@jasro, modderstroken zal meevallen. Grond kan hier veel water verdragen, hier en daar wat plassen maar daar kan je omheen rijden.
@frits motaar, drukte valt mee. Nergens file rijden
@Erik.B, geen probleem om tocht met gravelbike en/of cyclocross fiets te rijden.
Samen met vele anderen na 18km terug aan de start.
Ondermaatse bepijling. Meerdere keren moeten terugdraaien. Op een moment met 10 man op een brug moeten zoeken wat we eigenlijk moesten doen. Hingen ook overal gele en witte pijlen (in andere richtingen door elkaar). Ik, en vele anderen, hadden begrepen dat we altijd de gele moesten volgen.
Maar als je dan witte pijlen in de andere richting ziet hangen, dan voelt ge de nattigheid al hangen...
Nergens een splitsing gezien, nergens borden "U bevindt zich op...".
Parcours was ook niet veel aan. Maar omdat ik de korte toer heb gevolgd blijkbaar laat ik dat nog in het midden.
De meesten reden maar terug het bos in. Ik had geen goesting in pijlenzoektocht (dat is denk ik een andere sport) en ben gewoon naar huis gegaan.
Ondermaatse bepijling. Meerdere keren moeten terugdraaien. Op een moment met 10 man op een brug moeten zoeken wat we eigenlijk moesten doen. Hingen ook overal gele en witte pijlen (in andere richtingen door elkaar). Ik, en vele anderen, hadden begrepen dat we altijd de gele moesten volgen.
Maar als je dan witte pijlen in de andere richting ziet hangen, dan voelt ge de nattigheid al hangen...
Nergens een splitsing gezien, nergens borden "U bevindt zich op...".
Parcours was ook niet veel aan. Maar omdat ik de korte toer heb gevolgd blijkbaar laat ik dat nog in het midden.
De meesten reden maar terug het bos in. Ik had geen goesting in pijlenzoektocht (dat is denk ik een andere sport) en ben gewoon naar huis gegaan.