Zewieties Bike-event 2005 / Waregem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Jaybird.
Al ooit een strandrace gereden ?
Ge zult bleten op uw fietske, en het zal zeker niet van plezier zijn.
Al ooit een strandrace gereden ?
Ge zult bleten op uw fietske, en het zal zeker niet van plezier zijn.
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 15:30, edited 1 time in total.
- Merlin
- Mountainbiker
Ik vind eigenlijk ook wel dat een strandrace weinig te maken heeft met mountainbike... (vertaal "mountainbike" eens naar het nederlandsandy de smet wrote:er zijn er wel meer die strandraces geen echte mtb wedstrijd noemen, kan daar wel inkomen, heb mijn eerste strandrace gereden in 1997 en sindsdien ben ik verkocht, wat is dan volgens jaybird de ideale mtb omloop ik zou dat wel eens willen weten
Let wel op, ik wil hierdoor geen afbreuk doen aan de dicipline strandrace. Het is gewoon een totaal andere dicipline vind ik persoonlijk.
-
modderkruiper
- Mountainbiker
Post by modderkruiper »
snap je het nog niet?
dienen jaybird pompt zijn banden niet op tenzij het om de olympische spelen of een of andere alpenraid gaat.
Aangezien hij die al vlotjes in de top 3 rijdt zal hij toch niet in waregem rijden zeker? (zelfs niet als training :))
dienen jaybird pompt zijn banden niet op tenzij het om de olympische spelen of een of andere alpenraid gaat.
Aangezien hij die al vlotjes in de top 3 rijdt zal hij toch niet in waregem rijden zeker? (zelfs niet als training :))
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker
Post by kristof bruyneel »
misschien wel maar dat hij hem dan eens bekend maakt
de eerste biker uit Gent die ik tegen kom bij de elite was 25ste op 1uur en 15 min achter de 1ste bij de fun klasse 34 ste op 1 uur en 48 min van de 1ste dus ?
ofwel is da ne vree rijke mens dat 400€ voor te winnen van een chrono niet kan gebruiken
de eerste biker uit Gent die ik tegen kom bij de elite was 25ste op 1uur en 15 min achter de 1ste bij de fun klasse 34 ste op 1 uur en 48 min van de 1ste dus ?
ofwel is da ne vree rijke mens dat 400€ voor te winnen van een chrono niet kan gebruiken
Last edited by kristof bruyneel on Thu 03 Mar 2005 09:27, edited 1 time in total.
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker
Post by kristof bruyneel »
leden met een licentie van andere bonden rijden ook aan het tarief met de korting !!!!