13.10.2019 - Heverlee - 20e ZoeNK Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 13.10.2019 - Heverlee - 20e ZoeNK Tocht
Klein stukje gaan verkennen,toch wel goed in mekaar gestoken,vooral aan de kluis is het wel pittig.Ondergrond,toch het stuk dat ik gereden heb,lag er volledig droog bij.
Ook een nieuw progammetje getest op GPS,hier een voorsmaakje.
Vertrek is wel van bij mij thuis en onderweg ingepikt op parcour.
https://www.relive.cc/view/vNOPnrnWW2q" onclick="window.open(this.href);return false;
Nadien even langs de start en een gezeliige babbel gedaan met de organisatie,was wel verbaasd wat daar allemaal komt bij kijken.Eigenlijk moeten we veel respect hebben voor die mannen die daar hun hele week-end insteken.
Met deze wil ik ze nu al bedanken en morgen voor de 55km.
Ook een nieuw progammetje getest op GPS,hier een voorsmaakje.
Vertrek is wel van bij mij thuis en onderweg ingepikt op parcour.
https://www.relive.cc/view/vNOPnrnWW2q" onclick="window.open(this.href);return false;
Nadien even langs de start en een gezeliige babbel gedaan met de organisatie,was wel verbaasd wat daar allemaal komt bij kijken.Eigenlijk moeten we veel respect hebben voor die mannen die daar hun hele week-end insteken.
Met deze wil ik ze nu al bedanken en morgen voor de 55km.
- phille
- Mountainbiker
kaart en tracks zijn beschikbaar op de site !Bunga wrote:Waar zitten de bv's op de 65km ong? Ik spring waarschijnlijk op het parcour vanuit Sint Agatha rode, maar dan wil ik niet direct aan een bv staan natuurlijk :D
- phille
- Mountainbiker
een controle van ons parcours op zaterdag is altijd welkom !!! Maw daar moet je echt geen eur voor betalenBirdie wrote:Hangen de pijltjes vandaag al uit? Indien mogelijk zou ik graag deze namiddag al eens verkennenIk betaal morgen uiteraard 2x inschrijving!:)
Morgen weliswaar wel, en verwacht u allen maar aan een zeer uitgebreide break
- WTC VOSSENBERG
- Mountainbiker
Post by WTC VOSSENBERG »
Het was weeral dik in orde vandaag , zoals voorgaande jaren . proficiat aan alle helpers
We hebben ons goed geamuseerd .
We hebben ons goed geamuseerd .
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Mag ik even de aandacht vragen van de mensen die op de parking vlak aan het vertrek geparkeerd stonden aub? Ik heb vandaag een fijne toertocht gereden, maar toen ik terug aankwam bleek mijn wagen beschadigd te zijn. Naast mij stond deze morgend een Franstalige man met 2 jonge kinderen. Ze vielen nogal op omdat de kinderen in hun zondagse kledij en met een bodywarmer die er uitzag als een vuilzak vertrokken zijn. Wat zeker is is dat de brave man niet langs de inschrijving gepasseerd is om zijn bijdrage te leveren voor organisatie van de tocht. Ze zijn voor mij vertrokken, rechtstreeks van de parking het parcours op. Wat ook zeker is is dat de man ook geen briefje heeft achtergelaten met zijn gegevens, en ik dus zelf kan opdraaien voor de kosten. Er zitten 3 blutsen in mijn wagen van een fiets er met het stuur tegen te gooien. Heeft iemand misschien iets zien gebeuren? Of staan er cameras op de parking? De man reed in een zilverkleurige break, maar ik heb niet verder gelet op merk of model en natuurlijk de nummerplaat niet onthouden. Mijn wagen is een Hyundai Kona die nogal opvalt door de reclame van de garage waar ik werk op de wagen. Onbegrijpelijk hoe respectloos mensen zijn voor andermans spullen. Indien er zoiets gebeurt kan je op zijn minst een briefje met je gegevens achterlaten...
-
carlos bananas
- Mountainbiker
- Location: atlas devinci, revolver fs norco, the following evil, stage pyga
Post by carlos bananas »
Das klote. Misschien foto van uw auto tonen zegt meer dan merk en type. Kunnen sommige het beter herinneren.
-
Borderke Izzy
- Mountainbiker
Post by Borderke Izzy »
Vandaag mijn allereerste toertocht met de Mountainbike gedaan.Al de bossen tussen Heverlee en Pécrot werden doorkruist , goed voor een 45 kilometer , voorlopig meer dan genoeg .Vooraf had ik wat bang van de single tracks , maar die zijn ook goed mee gevallen . Het technische gedeelte daar moet ik nog wat aan werken
Dikke proficiat aan de organisatie
@ pédalleur; zonder meer erg
hopelijk zal de dader zich kenbaar maken..
Verder hebben ook wij genoten van deze schitterende TT.
Dikke
voor de organisatie
Verder hebben ook wij genoten van deze schitterende TT.
Dikke
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Dikke proficiat voor het parcours, de afpijling, de bevoorrading, de bestelde zon. Terrasomstandigheden waren minder: ik hou niet van leffe en zeker niet van de donkere (blonde was op). Maar omdat we toch enkel (?) komen voor het fietsen zien we dit door de vingers. Volgend jaar niet meer samenvallend met Ottignies?
Awel Zoenk jullie hebben daar een supertocht
ineen gestoken. We hebben er dik van genoten
van begin tot eind.
Het was de verplaatsing vanuit Loeren meer dan waard.
Tot volgende keer, grtjs
ineen gestoken. We hebben er dik van genoten
van begin tot eind.
Het was de verplaatsing vanuit Loeren meer dan waard.
Tot volgende keer, grtjs