Omgeving Leuven

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
mtb-fltn
Mountainbiker

Post by mtb-fltn »

Hallo,

Ben 27 en van Haacht. Ik zie ook nog groen achter mijn oren wat mtb betreft. Ik zoek ook achter mensen die in't weekend tourkes gaan doen in omgeving Leuven. Zou het is niet leuk zijn om met z'n allen gewoon eens af te spreken om een tochtje te doen in het Leuvense? Ik denk bv aan de bloso-routes in heverlee?
DriesH
Mountainbiker

Post by DriesH »

aah, Leuvense studenten.
Ik zit in Heverlee op kot en studeer eerste bach LO.
Kheb mijne koersfiets hier op de rollen staan, maar wanneer het wat mooier weer wordt, zou ik toch graag buiten gaan rijden.
Krij wel goe door, kwestie van te trainen eh.
Ik rij MTB competitie, dus wie zich eens wil meten met mij, moet maar iets laten weten.
stuur maar een mailke naar drieshollanders@gmail.com
hopenlijk tot een van dees
Elenneok
Mountainbiker

Post by Elenneok »

Dag allemaal,

Wat mij betreft en indien het weer het ons toestaat: nu zondag om 09u30 aan de sporthal van Heverlee (start van de groene Bloso-route).

Kan je hier nog iets laten weten als ge kunt meekomen om het bos van Heverlee en omstreken onveilig te maken?

Tot zondag mss,
Koen
Elenneok
Mountainbiker

Post by Elenneok »

Geen reactie? Jammer, het was nochtans prachig weer vandaag. Geen modder vanwege de keihard bevroren ondergrond, goed voor enkele bijna-slippertjes. Mss tot een volgende,

Koen
krisse
Mountainbiker

Post by krisse »

spijtig dat ik je bericht nu pas heb gelezen, ben vandaag in het aarschotse gaan "glijden" maar als je zaterdag niets te doen hebt, laat je maar iets weten :wink:
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Ja sorry, ik ben enkel tijdens de week in Leuven, niet in het weekend. Anders een oproep aan de (doktoraat-)studenten: als er iemand zin heeft om dinsdagnamiddag of woensdagnamiddag te gaan rijden, zend dan maar een mailtje of zo.

ciao
Elenneok
Mountainbiker

Post by Elenneok »

Indien de weergoden het toelaten, is zaterdag prima! Ik kan wel alleen in de voormiddag. Is half tien goed?

Gr,
Koen
krisse
Mountainbiker

Post by krisse »

damn, weer te laat gelezen :cry:
mijn excuses :oops:
als je nog is gaat, stuur me dan maar een mailtje, die check ik elke dag, en op forum kom ik maar 1x per week ofzo, dan laat ik je zeker iets weten :wink:
wouste
Mountainbiker

Post by wouste »

iemand zin om als de dagen wat lengen 's avonds af en toe den BLOSO tour te doen in het meerdaalwoud, liefst de drie lussen. vertrek aan sportkot rond 18u en als het nog langer licht is 18u30. wouste@yahoo.co.uk
groetjes
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Ik kan zaterdag (vanaf 13u30, start in Leuven) en zondag (vanaf 15u00, in Kortrijk-Dutsel) gaan rijden. Ik hoor het wel.
Post Reply