21.09.2019 - Maldegem - VTT Vossenhol kermis
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 21.09.2019 - Maldegem - VTT Vossenhol kermis
ja, je kan in ryckevelde op de route komen, wit/rode bordjes met v.o.s op, de bevoorrading is wel juist buiten ryckevelde, je kan daar ook eventueel inschrijven.kristus wrote:Kan ik vanuit Brugge ergens inpikken?
- Jumping Jack
- Mountainbiker
Post by Jumping Jack »
Ik wou afkomen, maar de E40 is dicht door een ongeval
.
Het was wel een snelle tocht..
De afpijling vond ik maar matig, maar men heeft wel het beste uit de omgeving gehaald (denk ik dan).
Ik ben niet van deze streek.
De afpijling vond ik maar matig, maar men heeft wel het beste uit de omgeving gehaald (denk ik dan).
Ik ben niet van deze streek.
dank aan de 994 mensen die op onze vtt aanwezig waren.
wat betreft de uitpeiling: ik heb op het parcour veel mensen gezien die voorbij 2 pijltjes rijden..... sorry ze maar ik kan er niet overal 10 hangen
wat betreft de fotograaf, volgens mij fotos te vinden op de site van het kermisbestuur vossenhol (Maldegem e, nie Tiegem)
hopelijk tot volgend jaar
wat betreft de uitpeiling: ik heb op het parcour veel mensen gezien die voorbij 2 pijltjes rijden..... sorry ze maar ik kan er niet overal 10 hangen
wat betreft de fotograaf, volgens mij fotos te vinden op de site van het kermisbestuur vossenhol (Maldegem e, nie Tiegem)
hopelijk tot volgend jaar
Leuke snelle tocht gehad, zandstroken en windje maakten het als solo rijder genoeg uitdagend.
Geen enkele keer verkeerd gereden op de 80km, dus bepijling was zekers goed.
Bevoorrading was super in vergelijking met wat ik de voorbije maand(en) soms voorgeschoteld kreeg.
Snoepjes, koekjes, fruit en 2 soorten drank en symphatieke mensen eraan, TOP.
Tnx aan de organisatie
Geen enkele keer verkeerd gereden op de 80km, dus bepijling was zekers goed.
Bevoorrading was super in vergelijking met wat ik de voorbije maand(en) soms voorgeschoteld kreeg.
Snoepjes, koekjes, fruit en 2 soorten drank en symphatieke mensen eraan, TOP.
Tnx aan de organisatie