15.09.2019 - Fernelmont (Namen) - l’Assaut Mosan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Re: 15.09.2019 - Fernelmont (Namen) - l’Assaut Mosan

Post by Marc Vde »

Een juweeltje van een tocht met een voortreffelijke organisatie. Ik had op de 47 km wel maar 644 hm maar de passage van de steengroeve in Beez, het prachtige uitzicht over de Maasvallei en dan ook nog het kasteel van Waret L'Eveque zijn het vermelden waard. Tot volgend jaar :drunk:
gho
Mountainbiker

Post by gho »

Super tocht idd. En een super organisatie. Kan alleen maar bevestigen en herhalen wat Flupke70 eerder schreef.
Ook voor mij de 1e keer in deze streek. Uurtje rijden met de auto vanuit Herk-de-Stad. Zeer de moeite waard.
Dikke proficiat aan de organisatoren (o)
En zeker tot volgend jaar.
pveys
Mountainbiker

Post by pveys »

Marc Vde wrote:Een juweeltje van een tocht met een voortreffelijke organisatie. Ik had op de 47 km wel maar 644 hm maar de passage van de steengroeve in Beez, het prachtige uitzicht over de Maasvallei en dan ook nog het kasteel van Waret L'Eveque zijn het vermelden waard. Tot volgend jaar :drunk:
Kasteel van Franc-Waret, Marc ! Volgend jaar bereiden we een nieuw parcours en zullen de Maas oversteken m.o. een doortocht van een van de mooiste dorp van Wallonië :-D Meer verklappen we niet ! :-"
pveys
Mountainbiker

Post by pveys »

gho wrote:Super tocht idd. En een super organisatie. Kan alleen maar bevestigen en herhalen wat Flupke70 eerder schreef.
Ook voor mij de 1e keer in deze streek. Uurtje rijden met de auto vanuit Herk-de-Stad. Zeer de moeite waard.
Dikke proficiat aan de organisatoren (o)
En zeker tot volgend jaar.
Echt tevreden dat je ervan genoten hebt en onze streek ontdekt hebt... op maar een uurtje rijden. Tot volgend jaar dus Gho ! :-)
Post Reply