Je kunt ter plaatse bij de helpdesk voor 5 euro het e-ticket op eigen naam laten stellen.
Ik kan helaas niet deelnemen wegens weer opspelende rugblessure (hernia)
Post by martinobongo »
Volgens mij stonden er al van ver genoeg borden met pijlen richting parking,alsook seingevers richting parking.theguy wrote:Toch een paar kritische noten. De volgende keer moeten ze een adres doorgeven dat leidt naar de parking en geen adres dat zorgt dat de auto's 'stranden' aan een nadar in het midden van de weg. Was me dat een verkeersdebacle daar om te keren en te parkeren met een parkeerverbod langs de weg!...desnoods zetten ze van ver genoeg al pijlen richting parking.
De tocht zelf was picobello (keigoeie bevoorrading en op alle gevaarlijk punten één of meerdere wegkapiteinen) en is de naam Ronde van Vlaanderen waard!
Bij steile afdalingen en vooral steile technische klimmetjes was er te veel opstopping (mijn excuses voor mijn gevloek dat het zo traag ging dat ik bijna omviel). Daar kon de organisatie uiteraard niets aan doen.
De installatie om fietsen af te spuiten was duidelijk te klein en hier kon de organisatie wel op voorzien zijn aangezien ze vorig jaar 2000 inschrijvingen hadden. Ik heb daar dus wijselijk niet staan koud krijgen en heb direct mn nummer ingewisseld (5€ teruggave).
Ik heb de volle pot van 17€ betaald en in voorverkoop was het 14€ (juist?). Dit is voor mij te duur vanwege die minpunten. Voor 17€ moet de organisatie perfect in orde zijn. Dat is heeeeeel wat duurder dan hetgeen we gewoon zijn te betalen om een VTT te rijden (het was even schrikken als ik 'slik' 22€ moest betalen!).
Post by levo_specialized fsr »