27.10.2019 - Sint-Amands - 20e MTB Special Edition
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 27.10.2019 Sint-Amands "20é mtb Special Edition"
Nieuwe extra privé stukken en nieuwe technische hindernissen waarbij je de keuze hebt oprijden of niet .

Oprijden natuurlijkdirty wrote:Nieuwe extra privé stukken en nieuwe technische hindernissen waarbij je de keuze hebt oprijden of niet .
Ter gelegenheid van onze 20é editie kun je zoals je op de flyers en affiches leest een gratis consumptie krijgen naar keuze bij binnenkomst en we bieden zoals vorige jaren terug La chouffe en Mc Chouffe van't vat aan !!!
Verder kunnen jullie meedingen naar zeer mooie prijzen onder andere : smartphones van Nokia en de echte Belgische wielertruitjes van Bioracer
Aan ons parcours worden naast de vele andere privé tracks ook weer enkele nieuwe niet eerder bereden privé tracks toegevoegd .
Voor de cyclo mannen en ladies die kunnen vanaf nu ook op de weg komen rijden bij ons .
Verder kunnen jullie meedingen naar zeer mooie prijzen onder andere : smartphones van Nokia en de echte Belgische wielertruitjes van Bioracer
Aan ons parcours worden naast de vele andere privé tracks ook weer enkele nieuwe niet eerder bereden privé tracks toegevoegd .
Voor de cyclo mannen en ladies die kunnen vanaf nu ook op de weg komen rijden bij ons .
Re: 27.10.2019 - Sint-Amands - 20e MTB Special Edition
Komende zaterdag gaan we aan de vele maaiwerken beginnen van onze privé tracks , onze sponsor singletrack is ondertussen ook reeds uitgebreid .
een aantal extra fun items worden onderweg nog toegevoegd .
12 Seingevers op de gevaarlijkste oversteekplaatsen
Afstanden ongeveer zoals aangekondigd :
25km 1 bevoorrading
40km 1 bevoorrading
52km 2 bevoorradingen
62km 2 bevoorradingen
Bevoorrading powered by Win2 sportdrank
toiletten voorzien op elke bevoorrading
Pechdienst en bewaakte fietsenstalling voor mtb & cyclo
Bikewash
douches dames /heren appart
Rode kruis hulppost
unieke aangeklede ruime drankgelegenheid in sporthal 400 a 500 zitplaatsen alsook partytafels
Verse gehakt hamburgers .
en..... de 1é is nen gratis Lachouffe of andere consummatie bij binnenkomst !
Aanwezigheids tombola met zeer mooie prijzen !
Gpx word niet vrijgegeven door de vele privé tracks onderweg .
een aantal extra fun items worden onderweg nog toegevoegd .
12 Seingevers op de gevaarlijkste oversteekplaatsen
Afstanden ongeveer zoals aangekondigd :
25km 1 bevoorrading
40km 1 bevoorrading
52km 2 bevoorradingen
62km 2 bevoorradingen
Bevoorrading powered by Win2 sportdrank
toiletten voorzien op elke bevoorrading
Pechdienst en bewaakte fietsenstalling voor mtb & cyclo
Bikewash
douches dames /heren appart
Rode kruis hulppost
unieke aangeklede ruime drankgelegenheid in sporthal 400 a 500 zitplaatsen alsook partytafels
Verse gehakt hamburgers .
en..... de 1é is nen gratis Lachouffe of andere consummatie bij binnenkomst !
Aanwezigheids tombola met zeer mooie prijzen !
Gpx word niet vrijgegeven door de vele privé tracks onderweg .
ongeveer 4km singletracks zijn reeds gemaaid , waaronder reeds 2 nieuwe privé tracks met technische vaardigheden
indien je alle mooiste tracks wilt rijden zul je wel de 52 of 62 km moeten rijden waarbij onder meer de passage bij onze sponsor valt .
de 25km en 40km doen dit jaar het nonnenbos aan na een iets gemakkelijkere aanlooproute .
Ons goede doel voor 2019:
Dit jaar hebben we gekozen om een bedrag aan Blijdorp VZW Buggenhout te doneren ter ondersteuning van een kinderfuif .
indien je alle mooiste tracks wilt rijden zul je wel de 52 of 62 km moeten rijden waarbij onder meer de passage bij onze sponsor valt .
de 25km en 40km doen dit jaar het nonnenbos aan na een iets gemakkelijkere aanlooproute .
Ons goede doel voor 2019:
Dit jaar hebben we gekozen om een bedrag aan Blijdorp VZW Buggenhout te doneren ter ondersteuning van een kinderfuif .
Kans is heel groot dat ik hier rij zal van het weer afhangen.
Al 5 of 6 jaar na elkaar viel deze juist samen met mijn vakantie en dus niet kunnen komen rijden.
Al 5 of 6 jaar na elkaar viel deze juist samen met mijn vakantie en dus niet kunnen komen rijden.
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Om te beginnen wil ik jullie proficiat wensen met jullie 20 jarig bestaan.
Dit is ook de reden dat jullie tocht jaar na jaar op een hoog niveau staat en zelfs elk jaar straffer wordt.
Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen maar bij goed weer zou het wel eens de wegrit kunnen zijn.
Welke richting gaat deze uit?
Gr. Den toerist
Dit is ook de reden dat jullie tocht jaar na jaar op een hoog niveau staat en zelfs elk jaar straffer wordt.
Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen maar bij goed weer zou het wel eens de wegrit kunnen zijn.
Welke richting gaat deze uit?
Gr. Den toerist
Wegrit gaat richting Peizegem,Steenhuffel en natuurlijk klein-brabant want dat is de Klein-brabant Classic .
Maai werken van mtb tocht zijn zaterdag gedaan hieronder zie je dat er heel veel aan gedaan word om nieuwe single tracks te maken :

Maai werken van mtb tocht zijn zaterdag gedaan hieronder zie je dat er heel veel aan gedaan word om nieuwe single tracks te maken :
Gisteren onze mtb bocht getest en goed bevonden ! deze week word er nog een splinternieuwe shans geplaatst voor de freaks onder ons .
Wil je van de coolste tracks genieten te vinden op de 52 en 62km !
Al zitten er ook mooie hoogtepunten in de 25 en 40km
Dont forget het is een 20é special edition een voorloper van de 25é
Wil je van de coolste tracks genieten te vinden op de 52 en 62km !
Al zitten er ook mooie hoogtepunten in de 25 en 40km
Dont forget het is een 20é special edition een voorloper van de 25é