24&25.08.2019 - Kruisem (Kruishoutem) - VTT Lozerbos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
poeperman
Mountainbiker

Re: 24&25.08.2019 - Kruisem (Kruishoutem) - VTT Lozerbos

Post by poeperman »

Groetjes aan martin nachtergaele en tot zondag!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

WTC Lozer wrote:Beste,

Voor degene die wat ongeduldig zijn, kunnen via onderstaande link de routes downloaden in GPX of KMZ formaat:

GPX: https://www.dropbox.com/sh/71y929brsthz ... JGYYa?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;

KMZ: https://www.dropbox.com/sh/h1agva5clc6v ... 69e_a?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi initiatief, maar zou het mogelijk zijn om in uw GPX bestand een track (spoor) te voorzien ipv waypoints?
Ik heb namelijk de rit (55km) die ik wil rijden morgen via omwegen omgezet (KMZ -> GPX) om deze op mijn GPS te kunnen plaatsen.
chrisper
Moderator

Post by chrisper »

Heb ik ook zo gedaan
Jumping Jack
Mountainbiker

Post by Jumping Jack »

De 55 gereden vanmorgen, en binnengekomen met net geen 60km en 323 hm’s. Het lag er droog en hard bij.

Erg mooie rit, perfecte organisatie en superlekkere BBQ-worst en een frisse ename op de après =D> .
mtbsdvd'83
Mountainbiker

Post by mtbsdvd'83 »

Als eerste vertrokken deze morgen om te genieten van deze klassieker. Terug veel (nieuwe) prive stukken in de omloop.
Juist bij de 2de passage door het kasteeldomein was de poort nog dicht :evil: en moesten we een uitweg zoeken, zo toch een km of 5 minder bij aankomst.

Tot de volgende
Dirk-de-moozeduvel
Mountainbiker

Post by Dirk-de-moozeduvel »

Ik kom hier al 20 jaar of meer, proficiat organisatoren, jullie slagen er in altijd maar beter te doen. En iedereen met de glimlach, mooi zo. Zelfs nieuwe patattenvelden en stoppelvelden gevonden om nog minder asfalt te hebben! En wat een verademing om de leuke toertjes in het koele Lozerbos te mogen doen op het einde, na 55km of zoiets. 't Was verzengend heet en de Ename stond perfect gekoeld. Jammer van de laatste passages langs huizen en bobbelende akkertjes in centrum Lozer: volstrekt onnodig; direct eindigen na het Lozerbos volgend jaar!
Witte79
Mountainbiker

Post by Witte79 »

Deze morgen om 8u gestart voor de 70kms.
Twas in orde. Veel paadjes, wegels, weilanden en bos. Een beetje hms en droog parcours met wat zon erop dus zweten gelijk een rund.
Bv'n waren in orde.
Afspuitstand niet nodig gehad voor het stof.
Aangekomen met 73kms en grote goeste in een bbq worst.
Tot de volgende
Gr witten
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Gisteren hier ook afgezakt voor de 55km.
Is mijn trainingsparcours (zonder privéstukken) dus ken ik natuurlijk alle weggetjes.
De privéstukken waren een verademing om eens op een andere manier terug op het traject te komen.
Het privéstuk aan de Galgestraat was echt toppie, had eerst een beetje schrik dat het een patattenveld-traject ging worden maar lag er echt zeer goed bij.
Ook chapeau voor de bepijling, was zeer duidelijk, ook al wist ik waar jullie zouden afslaan, je zag van ver waar dit moest gebeuren en er gingen er genoeg.
De bevoorradingen waren in orde, had de 2de niet meer verwacht, maar door de warmte was die van harte welkom.
De Ename en BBQ worst heb ik overgeslagen daar ik op tijd thuis moest zijn, dus aan de uitgang van het Lozerbos mijn traject naar huis (met de fiets) aangevat.
Tot volgend jaar!
chrisper
Moderator

Post by chrisper »

hier ook zoals elk jaar opnieuw gestart.
pijlen waren inderdaad heel duidelijk, bevoorrading ook top
parcours ken ik na al die jaren intussen wel een beetje, maar toch leuk door extra prive stukken.
mij goe geamuseerd.
bij uitgang lozerbos heb ik ook de tocht huiswaarts ingezet
heb hier weer enorm genoten, zelf zonder de bbq worst die ik wel bijna elk jaar heb genuttigd
bedankt aan iedereen van de organisatie
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Aja nog iets vergeten melden: bedankt voor het vele snoeiwerk...de laatste weken was het echt opletten geblazen: netels, bereklauwen, laag hangende takken,..
Top organisatie, ieder jaar opnieuw!
Post Reply