Sven Nys -- mountainbiker

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
morreboefer
Mountainbiker

Post by morreboefer »

idd, als ik Nys tegen kom op de weg en hij rijdt 38 per uur zal ik met mijn koersfiets ook niet veel moeite hebben om in het wiel te blijven ... maar mezelf op dezelfde hoogte plaatsen als nys zou daaruit een wat aardige conclusie zijn vrees ik 8) laat staan wanneer ik moet overpakken ...
joerio
Mountainbiker

Post by joerio »

altijd maar afgeven op nijs,hij mocht nu noch 30 ste geweest zijn!
denk je nu echt dat hij daar gaat van wakker liggen?
wat is voor hem een strandrace als je weet wat hij weer allemaal gewonnen heeft?

in de motorcross moet everts knokken voor een podium plaats in de belgische crossen.
en in het wk rijd hij op pinchon na iedereen naar huis.
tzal allemaal wel met het koppeke te maken hebben.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

joerio wrote:tzal allemaal wel met het koppeke te maken hebben.
wat zijt ge met de beste benen en fysiek als het niet goed zit in het koppeke, zie naar Filip M in Kluisbergen vorig jaar ( of het jaar ervoor kan ook ), als het nie gaat dan gaat het niet he.

Gizmo 8)
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 07:05, edited 1 time in total.
easyrohling dré
Mountainbiker

Post by easyrohling dré »

Luc wrote:Tja, en als Roger De Vlaeminck het gezegd heeft ... #-o

Om iemand op basis van één rit te beoordelen getuigt anders ook niet van veel inzicht vind ik, maar ja als jullie het nodig hebben een wereldkampioen in een dicipline waar heel wat professionele tegenstand heerst z'n fysieke conditie en kunnen te gaan betwisten op basis daarvan doen jullie maar hoor.
If it makes you happy :-({|= ah da's van dien andere prutser in z'n gele trui z'n vriendinneke zeker (want die zal ook al wel eens een koerske wat minder gereden hebben...)
Excuus, ik wou helemaal geen polemiek starten, respect voor de prestaties van Nys, voor alle duidelijkheid. Toch vraag ik me af wat je bedoelt met ''heel wat professionele tegenstand". De veldritsport is één van de meest bekrompen sporten. Wordt beoefend door een klad Vlamingen, twee Hollanders, een paar Tsjechische amateurs (en dan nog amateurs naar Tsjechische normen) en één Italiaan....

Kan Nys een goede mtb'er worden? Geen idee, maar op de weg gaf hij nooit veel blijk van groot athletisch vermogen. Dat zou er kunnen op wijzen dat hij te weinig duurvermogen heeft voor MTB.

Ik refereerde idd naar Andy Desmet, de profrenner (waarvan ik dacht dat die intussen gestopt was) , excuus voor de verwarring.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

easyrohling dré wrote:
Excuus, ik wou helemaal geen polemiek starten, respect voor de prestaties van Nys, voor alle duidelijkheid. Toch vraag ik me af wat je bedoelt met ''heel wat professionele tegenstand". De veldritsport is één van de meest bekrompen sporten. Wordt beoefend door een klad Vlamingen, twee Hollanders, een paar Tsjechische amateurs (en dan nog amateurs naar Tsjechische normen) en één Italiaan....

Kan Nys een goede mtb'er worden? Geen idee, maar op de weg gaf hij nooit veel blijk van groot athletisch vermogen. Dat zou er kunnen op wijzen dat hij te weinig duurvermogen heeft voor MTB.

Ik refereerde idd naar Andy Desmet, de profrenner (waarvan ik dacht dat die intussen gestopt was) , excuus voor de verwarring.

Der zijn ook nog een paar fransen en amerikanen zeker.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

easyrohling dré wrote:Kan Nys een goede mtb'er worden? Geen idee, maar op de weg gaf hij nooit veel blijk van groot athletisch vermogen. Dat zou er kunnen op wijzen dat hij te weinig duurvermogen heeft voor MTB.
ooit Parijs-Roubaix gezien waarin Nys tot diep in de finale meedraaide. Waar Nys een schouderklopke kreeg van Museeuw....

Laat Nys maar wat doen, hij en alleen hij weet het best wat hij kan. Niemand anders.

8)
joerio
Mountainbiker

Post by joerio »

als vervecken kan winnen zoals in oostduinkerke waarom zou nijs het dan nie kunnen?als het echt moest zou hij er wel gestaan hebben pijs ik.

toch profitiat aan andy desmet,ge moet het maar doen als amateurken.
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

joerio wrote:als vervecken kan winnen zoals in oostduinkerke waarom zou nijs het dan nie kunnen?als het echt moest zou hij er wel gestaan hebben pijs ik.
Dat snap ik dus ook niet goed.
Als ge naar de OS wilt gaan, zoud ge toch denken dat ge gemotiveerd moet zijn??
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Zeg mannen, de OS zijn toch maar in 2008 als ik het goed voorheb, moet Nys dan nu al klaar staan om binnen 3 jaar te presteren??? Wees toch een beetje realistisch, mag den Nys dan niet meedoen gewoon omdat hij graag ne keer wil meedoen??? Hij had waarschijnlijk helemaal niet de bedoeling om te winnen.
Misschien moesten de andere veldrijders ook maar zo'n ingesteldheid hebben en niet met al de premies gaan lopen maar deze laten voor de moutainbikers [-X . Had Nys gewonnen dan zou er hoogstwaarschijnlijk daar ook kritiek over geweest zijn.
Post Reply