06&07.07.19 - Avelgem - Ganzenhofkrieretocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 06&07.07.19 - Avelgem - Ganzenhofkrieretocht
Als ik het goed lees is er nog een andere interessante optie mogelijk nl de grootste afstand zonder de eerste lus aan de Patersberg (Kabernol, pirronpad). Persoonlijk zou ik deze verkiezen omdat ik Kabernol en Pirronpad regelmatig rijd. Heynsdale echter niet daar het privé is... Waarschijnlijk tot zondag.
Forumers die zaterdag de '97' km rijden , tempo +- 22-25/uur?
-
meester biek
- Mountainbiker
Re: 06&07.07.18 - Avelgem - Ganzenhofkrieretocht
Post by meester biek »
Pironpad ligt er de laatste tijd véél beter bij dan vroeger, lukt mij nu zelfs om het omhoog te rijdenchrisper wrote:dan is het misschien goed dat ik het nog eens dalend probeerFritsie wrote:chrisper wrote:1 vraagje: is het piron-pad opnieuw omhoog?
een aantal jaar geleden was het eens dalend en ben toen ferm tegen de steentjes gegaan, niet leuk
dus ik klim het pironpad liever
Het pironpad de laatste weken toch verschillende keren naar beneden gereden en ik heb de indruk dat het minder moeilijk geworden is dan vroeger. Er ligt meer aarde tussen de stenen en je kunt een goed spoor kiezen.
nieuwe uitdaging
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Idd. een interessante optie, met die 15 km minder is de optielus misschien zelfs een optie ...Fritsie wrote:Als ik het goed lees is er nog een andere interessante optie mogelijk nl de grootste afstand zonder de eerste lus aan de Patersberg (Kabernol, pirronpad). Persoonlijk zou ik deze verkiezen omdat ik Kabernol en Pirronpad regelmatig rijd. Heynsdale echter niet daar het privé is... Waarschijnlijk tot zondag.
Tot zaterdag.
Jup, start rond 8h denk ik.Huffy wrote:Forumers die zaterdag de '97' km rijden , tempo +- 22-25/uur?
Volgens mij is er nóg een interessante optie voor wie de grote afstand niet ziet zitten : 50 km volgen tot BV Paterberg en van daaraf grote toer. Dat zou 97 - 20 moeten zijn...meester biek wrote:Idd. een interessante optie, met die 15 km minder is de optielus misschien zelfs een optie ...Fritsie wrote:Als ik het goed lees is er nog een andere interessante optie mogelijk nl de grootste afstand zonder de eerste lus aan de Patersberg (Kabernol, pirronpad). Persoonlijk zou ik deze verkiezen omdat ik Kabernol en Pirronpad regelmatig rijd. Heynsdale echter niet daar het privé is... Waarschijnlijk tot zondag.
Tot zaterdag.
- pearl jam
- Mountainbiker
niet trunten geweun alles rien.berdunnor wrote:Volgens mij is er nóg een interessante optie voor wie de grote afstand niet ziet zitten : 50 km volgen tot BV Paterberg en van daaraf grote toer. Dat zou 97 - 20 moeten zijn...meester biek wrote:Idd. een interessante optie, met die 15 km minder is de optielus misschien zelfs een optie ...Fritsie wrote:Als ik het goed lees is er nog een andere interessante optie mogelijk nl de grootste afstand zonder de eerste lus aan de Patersberg (Kabernol, pirronpad). Persoonlijk zou ik deze verkiezen omdat ik Kabernol en Pirronpad regelmatig rijd. Heynsdale echter niet daar het privé is... Waarschijnlijk tot zondag.
Tot zaterdag.
Met pijn in het hart moet ik afzeggen.
Wegens mijn val vorige week heb ik nog teveel last.
Mijn lichaam staat nog blauw en de spieren zijn stram.
Ik vrees voor de hm's dak tevele last ga hebben.
Gr witten
Wegens mijn val vorige week heb ik nog teveel last.
Mijn lichaam staat nog blauw en de spieren zijn stram.
Ik vrees voor de hm's dak tevele last ga hebben.
Gr witten