Sven Nys -- mountainbiker
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 07:08, edited 1 time in total.
-
morreboefer
- Mountainbiker
Post by morreboefer »
Rabo heeft hem gewoon doe mtb 'gegeven' denk ik zonder veel inspraak.jo wrote:tja , als ge gesponserd wordt he , dan hebt ge niet altijd te kiezen hemorreboefer wrote:hij reed met schijfremmen heb ik gezien ... toch niet echt bevorderlijk denk ik op het strand ???
Ook zijn bandjes waren niet het echte strandmateriaal. Terwijl idereen met Supermoto's reed, moest Nys met een profielband het strand op.morreboefer wrote:Rabo heeft hem gewoon doe mtb 'gegeven' denk ik zonder veel inspraak.jo wrote:tja , als ge gesponserd wordt he , dan hebt ge niet altijd te kiezen hemorreboefer wrote:hij reed met schijfremmen heb ik gezien ... toch niet echt bevorderlijk denk ik op het strand ???
Ik denk dat dit eerder een verplicht nummer was en dat hij er zich niet echt druk om gemaakt heeft.
Hij heeft er nog een weekendje Knokke aan ovegehouden ook, geschonken door de gemeente.
-
morreboefer
- Mountainbiker
-
morreboefer
- Mountainbiker
Post by morreboefer »
vooral de schijfremmen waren een ramp. hij is zelfs efkes gestopt in het begin om het zand er wat uit te halen maar beetje later weer hetzelfde natuurlijk.