27/02/05 Strandrace Oostduinkerke

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
JVMTB
Mountainbiker

Post by JVMTB »

Kloppen die gemiddeldes op de site van de Neverest ? Vervecken 37 km/u gemiddeld. Forse rugwind misschien ?
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

weet er iemand de hoeveel eerste beloften er prijs hebben?dankje !
giani banani
Mountainbiker

Post by giani banani »

Foto's kan je hier vinden : http://gianibanani.fotopic.net/c446423.html. Alle foto's zijn getrokken voor de sneeuwstorm :)
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

yeahyeahyeahs wrote:weet er iemand de hoeveel eerste beloften er prijs hebben?dankje !
intussen weet ik dat de eerste tien prijs hadden, en ikzelf was 8e
zou ik nog aan mijn prijs raken volgens jullie?Want ik was niet op de prijsuitreiking?
Dju toch, eerste keer in mijn leven win ik iets, en ik kon mss wel op het podium bij Vervecken en de rest van de vedetten :cry:
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

JVMTB wrote:Kloppen die gemiddeldes op de site van de Neverest ? Vervecken 37 km/u gemiddeld. Forse rugwind misschien ?

ZEER forse rugwind op het strand,denk niet dat we op het strand onder de 45 per uur gegaan zijn.(ik laat de loopstroken even buiten beschouwing :)) en voor de terugkeer zaten we redelijk beschut...
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 07:09, edited 1 time in total.
orangecrash
Mountainbiker

Post by orangecrash »

JVMTB wrote:Kloppen die gemiddeldes op de site van de Neverest ? Vervecken 37 km/u gemiddeld. Forse rugwind misschien ?
de gemiddeldes in de uitslag kloppen niet,
ze zijn berekend op 44 kilometer, maar de race was er ongeveer 39,
dus in werkelijkheid liggen ze een stuk lager.

Ollie
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

andy de smet wrote:Ben dan ook zeer tevreden met mijn 6de plaats, kevin pauwels geklopt in de sprint. Ik denk wel dat ik evenveel trainingskilometers gebold heb dan die mannen, dus ben zeer blij dat het ook iets opgeleverd heeft die kilometers in wind koude sneeuw hagel en wat nog allemaal de laatste weken.
Proficiat, goed getraind (wielertoerist.be) en dik verdiend resultaat.
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

andy de smet wrote: De eerste 5 waren gaan vliegen maar daarna voelde ik mij de sterkste. Ben dan ook zeer tevreden met mijn 6de plaats, kevin pauwels geklopt in de sprint. .

Wel niet vergeten te vermelden Andy, dat je de ganse wedstrijd in het wiel hebt gehangen van Jelle Pillen en enkel een keer hebt overgenomen om dat het toch danig op de zenuwen werkte van uw medevluchters !!!! Hiermee wil ik zeker geen afbreuk doen van uw schitterende prestatie maar juist even uw uitspraak nuanceren !!!
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

iedereen schrijft over zijn plaats
niemand over het prachtige parcours en de mooie natuurelementen: wind, zon, koude temperaturen , zand en als dessert een sneeuwstormpje
misschien jammer dat de halve marathon er niet meer bij was

a the raceface: figuurlijk op je (grote) bek gevallen??

achteraan gestart en 171ste in 1h38 zonder training en met een feestje op zat avond :colors:
Post Reply