Inderdaad, als hij er pas in het OJ aan begint, komt hij zeker te laat. Ook ik wil geen afbreuk doen aan de capaciteiten van Nys (ook al kan ik zijne kop niet zien) Maar als hij denkt er zo te komen???Shrek wrote:Dit is wel duidelijk....Sport.be
"Ik heb maar één droom meer", gaf Nys nog mee. "Ooit wil ik me olympisch atleet kunnen noemen. Daarvoor zal ik me op de mountainbike moeten wagen, maar de eerstkomende jaren wil ik daarvoor geen opofferingen doen. Pas in het olympisch jaar wil ik voluit mijn kans gaan voor Peking 2008. We zien wel of ik dat mountainbiken onder controle krijg. Ik zal niet ontgoocheld zijn als het niet lukt", besloot hij.
Sven Nys -- mountainbiker
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
En kon je hem volgenBmweke wrote:neenee, ben hem daarnet nog tegengekomme...
Alé daarstraks, hij was aant losrijden naast den Demer samen met zijne trainingsparter.
Hij zag er goed uit zle, met zijn wereldkampioenentruike
-
morreboefer
- Mountainbiker
Post by morreboefer »
hij moet zich zeker kunnen plaatsen denk ik, maar het resultaat ???
nu, er zijn wel voorbeelden die aantonen dat het zou moeten kunnen lukken. Frischknecht wk mtb in 96 en vice-wk veldrijden een jaar later. dan spreken we zelfs over combinatie op korte termijn. groenendaal heeft in 97 brentjens (toen wk) geklopt op het NK zonder specifieke voorbereiding ...
nu, er zijn wel voorbeelden die aantonen dat het zou moeten kunnen lukken. Frischknecht wk mtb in 96 en vice-wk veldrijden een jaar later. dan spreken we zelfs over combinatie op korte termijn. groenendaal heeft in 97 brentjens (toen wk) geklopt op het NK zonder specifieke voorbereiding ...
-
morreboefer
- Mountainbiker
Post by morreboefer »
hij reed met schijfremmen heb ik gezien ... toch niet echt bevorderlijk denk ik op het strand ???