Goed job...
on compte sur vous les gars... et les filles...
Demain, on check tout ça...
Venez nombreux, vous ne regretterez pas...
Together, Together, Y...Y...Y...
Bobotof.
Ik twijfel nog steeds om te gaan morgen na het slechte weer van afgelopen week. Niet echt zin om te gaan baggeren. Lijkt mij ook interessant als voorbereiding om de marathons...EG6 wrote:Kom je altijd vuil van terug, ongeacht de "het zal wel meevallen" berichten soms, maar dat neemt niet weg dat je dit eens moet gereden hebben.
Post by Single Tracker »
W_H wrote:Ik twijfel nog steeds om te gaan morgen na het slechte weer van afgelopen week. Niet echt zin om te gaan baggeren. Lijkt mij ook interessant als voorbereiding om de marathons...EG6 wrote:Kom je altijd vuil van terug, ongeacht de "het zal wel meevallen" berichten soms, maar dat neemt niet weg dat je dit eens moet gereden hebben.
Gohja, morgen keer je van elke MTB rit vuil terug. Heb deze rit nog nooit in de droogte gereden, maar zeker in de afdalingen zou dat een wereld van verschil maken.Single Tracker wrote:W_H wrote:Ik twijfel nog steeds om te gaan morgen na het slechte weer van afgelopen week. Niet echt zin om te gaan baggeren. Lijkt mij ook interessant als voorbereiding om de marathons...EG6 wrote:Kom je altijd vuil van terug, ongeacht de "het zal wel meevallen" berichten soms, maar dat neemt niet weg dat je dit eens moet gereden hebben.
Ik kan er niets aan doen, maar ik heb deze rit de laatste 5 jaar gereden en hier echt nog nooit moeten baggeren. Het is natuurlijk te zien wat je begrijpt onder "baggeren". Ik versta daaronder: zompige stroken waar je fiets in wegzakt en waar je niet meer door kan rijden, waarbij de klei en modder aan je banden blijft kleven, waarbij je constant miserie hebt met je materiaal, waar je zelf te voet bijna niet door geraakt,... In Thuin is dit dus nooit het geval! Het is wél meestal vuil en nat. Maar het is absoluut geen ploetertocht. Je moet de tocht ook niet rijden met versleten zomerbandjes hé. En Thuin moddergevoelig? Dan is ieder stukje in België moddergevoelig, behalve de kuststreek of de Kempen. Bekijk de geologische kaart van België eens. Of rij morgen in Thuin en trek zelf de conclusie.
Post by El Toro Cycling Club HB »