Verder niks anders dan lovende woorden voor de organisatie. Volgend jaar ben ik er dus terug bij om mijn 20ste plek van dit jaar te verdedigen.
Knokke, see ya next year
Kben samen met zotte mol aangekomen, maar kmoest wel nog toertje bijbollen. Vanaf de zwinbosjes heel tijd in hetzelfde groepje gereden. En ik vroeg me al af, zou da zotte mol zijn?zotte mol wrote:vree content! 6de bij de dames! binnen in 58.41 en 35euro rijker!
dan moet jij toch ergens blijven hangen zijn of ik beginnen vliegen zijn want ik heb da meiske voorgestoken in de laatste duinen, daar ging ze tegen de vlakte en is dan inderdaad nog gestart voor een 2de toer. Zij was dus inderdaad een pechvogel want zij is het ook die hulp kreeg van Splenter voor haar ketting. Gelukkig was het vandaag in Oostduinkerke beter voor haar! Ze heeft podium gehaald op de 22km.thomasi wrote: Kben samen met zotte mol aangekomen, maar kmoest wel nog toertje bijbollen. Vanaf de zwinbosjes heel tijd in hetzelfde groepje gereden. En ik vroeg me al af, zou da zotte mol zijn?
Ja hoor jij bent het. In Duinbergen stonder er mensen langs de kant die riepen dat je zevende was met 30 seconden achterstand. Maar toch zesde geeindigd.
Wel, toen ik al terug op het strand reed voor mijn 2 de toer, stak ik een jong meisje voorbij. Ze vroeg me " Ist nog verre?" Ik antwoorde: "Nu hebben we 23 km" . Zij dan: "Mo gauw zeg, toen ek ik de finish gemist". En zij heeft dan maar direct gedraaid en weer richting duinbergen getrokken.
Amaai zeg, da zou ik nu ni leuk vinden zeg. Ze had anders wel een mooie tijd gereden.
Zou zij niet de prijs van pechvogel verdienen of zijn er hier anderen die daar nog meer recht op hebben?