13.10.2018 - Turnhout - Onze Hoonderd

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jari2057
Mountainbiker

Re: 13.10.2018 - Turnhout - Onze Hoonderd

Post by jari2057 »

Supper organisatie goede bepeiling maar toch op mijn honger blijven zitten van parcours kan veel meer uit de streek gehaald worden had de tocht een paar jaar geleden gereden vond toen het parcours veel beter meer bossen
pet
Mountainbiker

Post by pet »

kevx wrote:Wegens tijdsgebrek gestart voor de 75km. Veel volk!

Organisatie, bepijling en bevoorrading prima, niks op aan te merken.

Tocht op zich was nie echt men ding maar denk niet dat er veel meer uit de streek te halen is daar. Al bij al plezante voormiddag met zalig weer!
Kan veel en veel meer uit gehaald worden .
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

bij de organiserende club gaan kunnen die raad en vergunningen mischien wel gebruiken,
ik vond een leuke toer en een prachtige voormiddag
_Knarf_
Mountainbiker

Post by _Knarf_ »

Jacoba A. wrote:Vanmorgen vertrokken vanuit West-Vlaanderen om eens een nieuwe streek te ontdekken. Ook gekozen voor de 75 km. Het parcours was heel anders dan wat we in West-Vlaanderen gewoon zijn. Mooie en leuke singletracks. Soms wat tricky bochten in het zand. Bedankt voor de organisatie!
Ben ik blij dat ik niet in WestVlaanderen woon...
BikerCM29
Mountainbiker

Post by BikerCM29 »

Uit nieuwsgierigheid, welke stukken werden er dan zoal niet gebruikt in de streek die een meerwaarde zouden zijn?
pet
Mountainbiker

Post by pet »

BikerCM29 wrote:Uit nieuwsgierigheid, welke stukken werden er dan zoal niet gebruikt in de streek die een meerwaarde zouden zijn?
TT arendonk op 16 dec. gaan rijden . Dan ziet ge direct wat er allemaal blijven liggen is.en vergunningen in orde .
flikkie
Mountainbiker

Post by flikkie »

Ik begrijp niet dat er commentaren komen op welke stukken niet gebruikt werden. Een organisatie hangt nu eenmaal af van vergunningen, sommige stukken die je passeert zijn misschien niet toegankelijk, teveel BLOSO is niet goed, stukken die je bij elke TT passeert gaan vervelen.. enz! Er is altijd wel iets waarover je commentaar kan geven... #-o
Wij waren zeer tevreden dat de pijlen perfect geplaatst waren (1 waarschuwing en 1 effectieve! zo hoort het =D> ), dat het heerlijk weer was en dat we een afwisselende TT voor de wielen geschoven kregen. Wij komen terug! :-D
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

Ook genoten van deze warme tocht. Bepijling was best ok.

Tof in oktober nog eens de grote afstand te kunnen fietsen, was niet echt technisch, dus goed te doen.

Volgend jaar terug !

Image
Donkey@base.be
Mountainbiker

Post by Donkey@base.be »

Perfecte organisatie. Heb zelf de 38km gereden en was toch verrast door het parcours. Misschien was het ook vorig jaar al zo, maar toen heb ik door omstandigheden deze tt niet gereden.

Of er meer uit de streek te halen is voor andere aantal km : dat zou kunnen maar eenvoudig is het samenstellen van een parcours nooit. Ik zou er nooit zo maar vanuit gaan dat het beter kan.

Men zou moeten beseffen dat er bij een toertochtorganisatie heel wat komt kijken en dat commentaar geven wel heel gemakkelijk is.

Proficiat voor de organisatie en bedankt aan al wie dit mogelijk heeft gemaakt !
jari2057
Mountainbiker

Post by jari2057 »

Het gaat er gewoon over als je meer als een uur met auto rijd naar een bosrijke omgeving dat je dan denk dat je meer bossen zou krijgen anders moet ik geen uur in de auto zitten Kan ik in Oost Vlaanderen blijven
Post Reply