30.09.2018 - Werchter - MTB Memorial Frans De Cat
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Re: 30.09.2018 - Werchter - MTB Memorial Frans De Cat
Morgen hier ook eens aanzetten met de fatbike voor de langste afstand, vorige week vrijdagavond in Geraardsbergen & zaterdagavond in Baarle-Nassau avondrit gereden zodat ik zondag als een watje in mijn bed kon blijven liggen 
Just onder den douche uit. Alweer 2 maandjes geleden dat ik nen TT gedaan had en dus vandaag voor de 47km gegaan, wat uitkwam op ietske meer dan 51km
Maar dat stoorde niet vandaag.
Ik dacht eerst dat ik de enige was met korte broek en handschoenen zonder vingers, maar aan de start, bleek ik niet de enige te zijn. Maar na 10km wel moeten wisselen met mijne maat zijn handschoenen, want dacht dat mijn handen het niet gingen overleven
Verkeerde keuze gemaakt qua handschoenen deze morgen.
Voor de bevoorrading wat op mijne honger blijven zitten met veel verharde stukken en beetje spijt dat ik niet voor de langere afstand was gegaan omdat we toch over de 21km/u gemiddeld zaten terwijl we het al wat rustig hielden omwille een hangover van gisteren
Maar na de bevoorrading werd dit ruimschoots goed gemaakt.
Leuke rit en mijne nieuwe fiets is meteen ingereden.
Ik dacht eerst dat ik de enige was met korte broek en handschoenen zonder vingers, maar aan de start, bleek ik niet de enige te zijn. Maar na 10km wel moeten wisselen met mijne maat zijn handschoenen, want dacht dat mijn handen het niet gingen overleven
Voor de bevoorrading wat op mijne honger blijven zitten met veel verharde stukken en beetje spijt dat ik niet voor de langere afstand was gegaan omdat we toch over de 21km/u gemiddeld zaten terwijl we het al wat rustig hielden omwille een hangover van gisteren
Leuke rit en mijne nieuwe fiets is meteen ingereden.
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Post by Dieter ex Mx-er »
Ja tot aan de eerste bevoorrading was het maar heel saai, nadien puur fun 
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Heb een extra kleurtje gekregen door in korte broek te fietsen. Maar koud!!!
Heeft er iemand toevallig mijn fietscomputerke opgeraapt. Eigenlijk een onooglijk ding maar ben er wel aan gehecht. Ik ben het verloren in het bos na de Middelberg. Je weet wel, een singletrack langs het spoor en dan het bos in waar je van hot naar her ging. Ben daar in een afdaling tegen de grond gegaan, zonder erg, maar later ontdekt dat ik mijn computerke ter plekke heb gelaten.
Heeft er iemand toevallig mijn fietscomputerke opgeraapt. Eigenlijk een onooglijk ding maar ben er wel aan gehecht. Ik ben het verloren in het bos na de Middelberg. Je weet wel, een singletrack langs het spoor en dan het bos in waar je van hot naar her ging. Ben daar in een afdaling tegen de grond gegaan, zonder erg, maar later ontdekt dat ik mijn computerke ter plekke heb gelaten.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Deze morgen al een seintje gekregen van de organisatie dat mijn gisteren verloren ding kan worden opgehaald. Ook de dag na de TT wordt de perfectie doorgetrokken. Dank daarvoor.
bedankt alle 650 sportievelingen,hopelijk hebben jullie er allen van genoten
buiten enkele tuimelpertes geen noemenswaardige incidenten,met dank aan het droge zonnige weer
hopelijk tot volgend jaar,normaal terug laatste zondag in september 2019
de voorbereidingen beginnen vandaag,merci nogmaals
buiten enkele tuimelpertes geen noemenswaardige incidenten,met dank aan het droge zonnige weer
hopelijk tot volgend jaar,normaal terug laatste zondag in september 2019
de voorbereidingen beginnen vandaag,merci nogmaals