De mensen die dit een "leuk" parcours vonden zijn waarschijnlijk niet veel gewend.
De meeste hun banden zullen versleten zijn van het asfalt, het leek wel een snelwegrace... als dit het BEMC niveau is...
ze kunnen nog niet eens de nummerafhaling deftig organiseren waardoor ze waarschijnlijk hun start
10 minuten moesten uitstellen en dan nog had iedereen zn nummer nog niet!
Gelukkig was ik nog in de buurt verbleven na de GRG in Bouillon en er niet speciaal voor naar daar gereden...
Je had beter de dag daarna voor de helft van de prijs naar de Boucles de Hollange geweest waar je een
superparcours voorgeschoteld kreeg!
Je moet tegenwoordig niet meer bij de bekende organisaties met hoge prijzen zijn voor de mooie parcours,
de plaatselijke organisaties kennen de streek vele beter en verkrijgen blijkbaar nog makkelijk doortochten
door mooie privestukken die ze aan de organisaties die van buiten de streek komen niet geven.
Als dit het overblijfsel is van wat ooit de o zo mooie Houffamarathon was dan is dit zeer triestig,
vorig jaar hebben ze deze nog moeten afgelasten wegens te weinig voorinschrijvingen en dat zou er nog wel
eens kunnen van komen...
Zoals hier al werd aangehaald en mij ook al was opgevallen is de chouffemarathon 10x mooier, daar zitten
ook heel mooie privepassages in die ooit in de houffamarathon zaten.
Het zou mij niet verwonderen dat de plaatselijke medewerkers van de Houffamarathon van toen na het rampjaar
2011 (of 2012) met onderlinge ruzie tot gevolg zich bij de organisatie van de Chouffemarathon gevoegd hebben
en al de rest boycotten...
Maar zelfs dan nog heeft een super commerciële organisatie als roc d'ardenne nog een parcours wat meer de moeite is.
Ik denk dat ik volgend jaar toch maar lekker weer naar Hollange trek
Grtz.